Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Tekst in dropdown aanpassen.
Tekst in dropdown aanpassen.
02 mrt 2013 19:27
Goedenavond,
Ik wil de tekst [+ € 0.00]transparant of dezelfde kleur als de dropdown achtergrond maken zodat deze niet meer zichtbaar is.
Ik hoop dat iemand weet waar ik zoeken en hoe ik het aanpassen moet.
Ik ben al met firebug bezig geweest maar kan het niet vinden
Groet Marcel
Werk met joomla 2.5
Laatste versie van virtuemart
url www.easyfishingproducts.nl
Ik wil de tekst [+ € 0.00]transparant of dezelfde kleur als de dropdown achtergrond maken zodat deze niet meer zichtbaar is.
Ik hoop dat iemand weet waar ik zoeken en hoe ik het aanpassen moet.
Ik ben al met firebug bezig geweest maar kan het niet vinden
Groet Marcel
Werk met joomla 2.5
Laatste versie van virtuemart
url www.easyfishingproducts.nl
- Marsje61
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
03 mrt 2013 18:52
Wat komt er bij jou naar voren als je het via een taal override probeert te vinden?
Als constante COM_VIRTUEMART_CART_PRICE_FREE
Je kunt helaas niets aan de "tekst" wijzigen per CSS.
Als constante COM_VIRTUEMART_CART_PRICE_FREE
Je kunt helaas niets aan de "tekst" wijzigen per CSS.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
04 mrt 2013 13:07 - 04 mrt 2013 13:10
Hallo Anne,
dit komt er naar voren: COM_VIRTUEMART_CART_PRICE_FREE="Gratis"
Toch wel raar dat je niets kunt wijzigen want er moet toch ergens staan dat + bedrag in zwart weergeven moet worden, denk ik. Misschien denk ik wel te simpel heb er niet zoveel verstand van.
groet Marcel
dit komt er naar voren: COM_VIRTUEMART_CART_PRICE_FREE="Gratis"
Toch wel raar dat je niets kunt wijzigen want er moet toch ergens staan dat + bedrag in zwart weergeven moet worden, denk ik. Misschien denk ik wel te simpel heb er niet zoveel verstand van.
groet Marcel
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
04 mrt 2013 20:28
Heb je misschien een getal ergens achter de komma staan? Bijvoorbeeld 0.00001 ?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
05 mrt 2013 10:36
Goeden morgen Anne,
Ja dat klopt inderdaad, maar dat is ook de bedoeling anders krijg ik het woord gratis er staan bij mijn standaard artikel en dat is iets wat ik juist niet wilde.
De reden dat ik + x bedrag niet zichtbaar wil hebben is dat het bedrag in mijn dropdown exclusief btw wordt weergegeven, Dat kan voor de klanten verwarrend zijn.
Voorbeeld Molen A kost € 29.95 + € 0,00 = € 29,95
Prijs molen B € 31,95 = standaard prijs € 29.95 + € 1,65 (dropdown)= € 31,60+ € 0,35 btw= € 31,95.
Dus de prijs in het dropdown menu wordt zonder btw weergegeven wat verwarrend voor de klant kan zijn.
Daarom wil ik deze verborgen hebben,
Groet Marcel
Ja dat klopt inderdaad, maar dat is ook de bedoeling anders krijg ik het woord gratis er staan bij mijn standaard artikel en dat is iets wat ik juist niet wilde.
De reden dat ik + x bedrag niet zichtbaar wil hebben is dat het bedrag in mijn dropdown exclusief btw wordt weergegeven, Dat kan voor de klanten verwarrend zijn.
Voorbeeld Molen A kost € 29.95 + € 0,00 = € 29,95
Prijs molen B € 31,95 = standaard prijs € 29.95 + € 1,65 (dropdown)= € 31,60+ € 0,35 btw= € 31,95.
Dus de prijs in het dropdown menu wordt zonder btw weergegeven wat verwarrend voor de klant kan zijn.
Daarom wil ik deze verborgen hebben,
Groet Marcel
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
05 mrt 2013 20:39 - 05 mrt 2013 20:40
Dat de prijzen zonder BTW getoond worden, ligt echt aan je instelling in Configuratie van Virtuemart.
Op mijn website is dit namelijk niet het geval.
Ik geef de prijzen voor opties/toeslagen aan ex BTW, maar in de webshop worden deze prijzen incl. BTW getoond.
Uiteindelijk ben je verplicht om de prijzen te tonen incl. BTW (behalve als je dit uitdrukkelijk en duidelijk aangeeft dat prijzen excl. BTW worden getoond).
Ik kan je helaas niet verder helpen.
EDIT:
Het woordje Gratis heb ik dus met taal override vervangen door
Op mijn website is dit namelijk niet het geval.
Ik geef de prijzen voor opties/toeslagen aan ex BTW, maar in de webshop worden deze prijzen incl. BTW getoond.
Uiteindelijk ben je verplicht om de prijzen te tonen incl. BTW (behalve als je dit uitdrukkelijk en duidelijk aangeeft dat prijzen excl. BTW worden getoond).
Ik kan je helaas niet verder helpen.
EDIT:
Het woordje Gratis heb ik dus met taal override vervangen door
groetjes,
Anne
Anne
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
06 mrt 2013 19:23
Hallo Anne,
Ik had inderdaad niet iets goed staan in mijn configuratie de + bedragen worden nu inclusief btw gegeven dat is wat ik wilde.
Bedankt maar weer voor je hulp bener super blij mee
Groet Marcel
Ps door welk woordje had je gratis vervangen?
Ik had inderdaad niet iets goed staan in mijn configuratie de + bedragen worden nu inclusief btw gegeven dat is wat ik wilde.
Bedankt maar weer voor je hulp bener super blij mee
Groet Marcel
Ps door welk woordje had je gratis vervangen?
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
07 mrt 2013 00:41
"Gratis"vervangen door "" (niets dus!)
Als je probleem nu is opgelost dan AUB op de groene knop OPGELOST klikken die linksonderaan staat.
Als je probleem nu is opgelost dan AUB op de groene knop OPGELOST klikken die linksonderaan staat.
groetjes,
Anne
Anne
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.676 seconden