Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Producten alleen zichtbaar na login
Producten alleen zichtbaar na login
02 apr 2013 13:59
Hoi!
ik gebruik Joomla 2.5.9 en VM 2.0.20b
Mijn artikelen zijn alleen zichtbaar als ik ingelogt ben. Als ik niet ingelogt ben krijg ik een login scherm te zien. Mijn artikelen beb ik aan de -default- user gekoppeld.
Wat doe ik in hemelsnaam fout?
ik hoop op een spodig antwoord
ik gebruik Joomla 2.5.9 en VM 2.0.20b
Mijn artikelen zijn alleen zichtbaar als ik ingelogt ben. Als ik niet ingelogt ben krijg ik een login scherm te zien. Mijn artikelen beb ik aan de -default- user gekoppeld.
Wat doe ik in hemelsnaam fout?
ik hoop op een spodig antwoord
- messagedj
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
02 apr 2013 14:10
Hallo messagedj,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je default user is een geregistreerde gebruiker, dus het klopt dat je het zo ziet. Haal alle klantgroeptoewijzingen weg bij je artikelen en je artikelen worden gewoon aan iedereen getoond. Die optie is alleen maar handig als je verschillende klantgroepen hebt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je default user is een geregistreerde gebruiker, dus het klopt dat je het zo ziet. Haal alle klantgroeptoewijzingen weg bij je artikelen en je artikelen worden gewoon aan iedereen getoond. Die optie is alleen maar handig als je verschillende klantgroepen hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 apr 2013 10:50
Hoi Astrid,
Dank voor je snelle reactie, en het welkom heten!
Ik heb mijn artikelen losgekoppeld van de gebruikersgroep -default- maar nog krijg ik dan een login te zien.
ik zal je per PM een login sturen van de shop waar ik aan werk. want ik ben echt clueless
Alvast dank voor je hulp.
Dank voor je snelle reactie, en het welkom heten!
Ik heb mijn artikelen losgekoppeld van de gebruikersgroep -default- maar nog krijg ik dan een login te zien.
ik zal je per PM een login sturen van de shop waar ik aan werk. want ik ben echt clueless
Alvast dank voor je hulp.
- messagedj
- Nieuw op Joomla!NL
04 apr 2013 09:00
PM's alleen als er om gevraagd wordt svp. Dit is een forum en geen helpdesk.
Maar, ik heb even snel gekeken, en zie het zo ook niet. Artikelen zijn wel zichtbaar als je menu item VM homepage maakt, maar ook dan kan je niet verder.
Zie rare dingen in het menu, submenu dat volgens mij nergens ingesteld staat, zie rare urls voor artikeldetail.
Loginpagina die komt is ook niet standaard. VM geeft aan dat er geen vendor ingesteld staat, is ook niet goed.
Misschien een keer een backup maken en VM tabellen repareren bij Gereedschap - Update/migratie.
Maar, ik heb even snel gekeken, en zie het zo ook niet. Artikelen zijn wel zichtbaar als je menu item VM homepage maakt, maar ook dan kan je niet verder.
Zie rare dingen in het menu, submenu dat volgens mij nergens ingesteld staat, zie rare urls voor artikeldetail.
Loginpagina die komt is ook niet standaard. VM geeft aan dat er geen vendor ingesteld staat, is ook niet goed.
Misschien een keer een backup maken en VM tabellen repareren bij Gereedschap - Update/migratie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
04 apr 2013 10:04
Hoi Astrid,
Sorry voor het ongewenst PM-men, Ik waardeer het des te meer dat je toch de moeite hebt genomen om even te kijken. ik heb inmiddels jouw opmerkingen verwerkt en ook de update/migratie tool gebruik. alles zonder resultaat.
Heb je wellicht nog andere opties die ik kan proberen?
Sorry voor het ongewenst PM-men, Ik waardeer het des te meer dat je toch de moeite hebt genomen om even te kijken. ik heb inmiddels jouw opmerkingen verwerkt en ook de update/migratie tool gebruik. alles zonder resultaat.
Heb je wellicht nog andere opties die ik kan proberen?
- messagedj
- Nieuw op Joomla!NL
04 apr 2013 11:05
Toch nog even gekeken. Je had in je admin menu twee VM menu-items staan op Speciaal. Die heb ik even uitgezet en nu werkt het.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
04 apr 2013 11:13
zeg me waar ik de bloemen heen kan sturen!!
enorm bedankt voor de hulp!
enorm bedankt voor de hulp!
- messagedj
- Nieuw op Joomla!NL
04 apr 2013 11:18
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden