Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
IMG naam verandert bij replace
16 apr 2013 02:54 - 16 apr 2013 12:51
Hello...
Mijn produkt pictures zijn te groot ik heb ze kleiner gemaakt en wil ze vervangen in virtuemart als de naam van de picture is bijvoorbeeld DM-0287.png en ik wis the thumbnail laat bij browse alles open en kies voor replace safe dat en ga naar browser en zoek de nieuwe DM-0287.png dan voegt virtuemart er een cijfer aan toe het word dan bijvoorbeeld DM-02874.png hoe kan ik dat stoppen
Groetjes Cees
Joomla version 2.59
Virtuemart version 2.020b
URL: www.laongvivah.com
Mijn produkt pictures zijn te groot ik heb ze kleiner gemaakt en wil ze vervangen in virtuemart als de naam van de picture is bijvoorbeeld DM-0287.png en ik wis the thumbnail laat bij browse alles open en kies voor replace safe dat en ga naar browser en zoek de nieuwe DM-0287.png dan voegt virtuemart er een cijfer aan toe het word dan bijvoorbeeld DM-02874.png hoe kan ik dat stoppen
Groetjes Cees
Joomla version 2.59
Virtuemart version 2.020b
URL: www.laongvivah.com
- Ceesdu
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
16 apr 2013 08:21
Kan je het beste via je css aanpassen.
Hier
staat hoe dat moet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
17 apr 2013 02:02
Beste Astrid,
Het probleem is niet het formaat van de PNG maar de wijze waarop virtuemart de naam wijzigt.als ik een nieuwe PNG plaats met dezelfde naam maar kleiner formaat
Viruemart wijzigt de naam oorspronkelijk bijvoorbeeld DM-0087 in DM-00874 of DM-0087_produkt hoe kan ik dat voorkomen
Groetjes Cees
Het probleem is niet het formaat van de PNG maar de wijze waarop virtuemart de naam wijzigt.als ik een nieuwe PNG plaats met dezelfde naam maar kleiner formaat
Viruemart wijzigt de naam oorspronkelijk bijvoorbeeld DM-0087 in DM-00874 of DM-0087_produkt hoe kan ik dat voorkomen
Groetjes Cees
- Ceesdu
- Joomla!NL ontdekker
17 apr 2013 07:34 - 17 apr 2013 07:36
Het is logisch dat er geen 2 bestanden met dezelfde naam kunnen bestaan in één directory. Blijkbaar is Virtuemart zo "slim" dat de bestandsnaam dan voorzien wordt van een toevoeging.
Wil je de afbeelding vervangen met behoud van de naam, dan zul je dat volgens mij moeten doen via ftp.
(Blijft natuurlijk dat je niet 2 bestanden met dezelfde naam kunt hebben)
Wil je de afbeelding vervangen met behoud van de naam, dan zul je dat volgens mij moeten doen via ftp.
(Blijft natuurlijk dat je niet 2 bestanden met dezelfde naam kunt hebben)
- Peter
- Algemeen Moderator
17 apr 2013 08:12
Beste Peter,
Wat zo logisch moet zij is het niet ik had via FTP eerst die images verwijderd.
Een bijkomend verschijnsel is dat je dan ook je image info kwijt bent en ik geen manier weet omdat terug te krijgen dan door in virtuemart een nieuwe image op te loaden die dan een gewijzigde naam krijgt van virtuemart OOK al is de oorspronkelijke image niet aanwezig
Groetjes Cees Duijndam Roi-et Thailand
Wat zo logisch moet zij is het niet ik had via FTP eerst die images verwijderd.
Een bijkomend verschijnsel is dat je dan ook je image info kwijt bent en ik geen manier weet omdat terug te krijgen dan door in virtuemart een nieuwe image op te loaden die dan een gewijzigde naam krijgt van virtuemart OOK al is de oorspronkelijke image niet aanwezig
Groetjes Cees Duijndam Roi-et Thailand
- Ceesdu
- Joomla!NL ontdekker
17 apr 2013 18:07
Als je ook de product images hebt verwijderd en niet alleen de thumbnails, dan kan dat echt niet. Als je die via ftp verwijdert dan krijg je een vakje bovenin bij Artikelafbeeldingen met een rood kruisje. Daar klik je op zodat alles weg is en dan upload je je aangepaste image.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.715 seconden