Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Speciale velden per product
Speciale velden per product
18 apr 2013 14:26
Graag zou ik bij een product meerdere keuzes toelaten.
Ik weet dat ik dit kan doen via het tabblad "Speciale velden" maar dit lijkt me niet echt "soepel" in gebruik..
Zo is er bijvoorbeeld de optie "Group of fields" maar als is deze toevoeg, verschijnt deze wel maar kan deze niet configureren..
Iemand die me wat uitleg kan geven over het gebruik van deze velden?
Alvast bedankt
Ik weet dat ik dit kan doen via het tabblad "Speciale velden" maar dit lijkt me niet echt "soepel" in gebruik..
Zo is er bijvoorbeeld de optie "Group of fields" maar als is deze toevoeg, verschijnt deze wel maar kan deze niet configureren..
Iemand die me wat uitleg kan geven over het gebruik van deze velden?
Alvast bedankt
- Logickske
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
18 apr 2013 14:44
Bedoel je
zoiets
?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 apr 2013 12:38
Ja maar het is me nog niet echt duidelijk..
Wat ik wens te verkrijgen is dit:
Product staat te koop per zakje (hierin zitten bijvoorbeeld 6 stuks). Dit heeft een vaste prijs.
Nu wil ik ook per stuk gaan verkopen. Uiteraard moet de prijs dan aangepast worden naar de stukprijs ipv de prijs per zakje zoals het nu staat ingesteld.
Dus:
Kies een hoeveelheid:
per zakje (deze prijs mag standaard blijven staan op vb.: 7 euro)
per stuk (1.20 euro per stuk)
uiteraard moeten de klanten nog altijd via het + en het - teken aanduiden hoeveel ze dan uiteindelijk willen. Hiervoor moeten ze eerst VERPLICHT een keuze maken uit "per stuk" of "per zakje"
Hoe krijg ik dit ingesteld? Wat zijn dan net de stappen die ik moet doen voor dit te bekomen?
Alvast bedankt!
Wat ik wens te verkrijgen is dit:
Product staat te koop per zakje (hierin zitten bijvoorbeeld 6 stuks). Dit heeft een vaste prijs.
Nu wil ik ook per stuk gaan verkopen. Uiteraard moet de prijs dan aangepast worden naar de stukprijs ipv de prijs per zakje zoals het nu staat ingesteld.
Dus:
Kies een hoeveelheid:
per zakje (deze prijs mag standaard blijven staan op vb.: 7 euro)
per stuk (1.20 euro per stuk)
uiteraard moeten de klanten nog altijd via het + en het - teken aanduiden hoeveel ze dan uiteindelijk willen. Hiervoor moeten ze eerst VERPLICHT een keuze maken uit "per stuk" of "per zakje"
Hoe krijg ik dit ingesteld? Wat zijn dan net de stappen die ik moet doen voor dit te bekomen?
Alvast bedankt!
- Logickske
- Webneus 2
23 apr 2013 13:10
Normaal gesproken ga je natuurlijk uit van een prijs per product en dan een prijs van een combi-verpakking. Maar het kan wel als je het zo instelt:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
23 apr 2013 13:17
Als ik dit zo instel dan krijg ik naast "zak 6 stuks" het woord gratis te zien.. Dat is het natuurlijk niet dus hoe krijg ik dat dan weg?
- Logickske
- Webneus 2
23 apr 2013 13:20
Klopt, oplossing daarvoor kan je
hier
vinden.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
23 apr 2013 15:04
Misschien is het me ontgaan, maar in welke file kan ik het woordje gratis aanpassen naar ""?
- Logickske
- Webneus 2
23 apr 2013 15:12 - 23 apr 2013 15:14
Hallo,
Deze kan je in de Taaloverrides aanpassen.
Deze kan je in de Taaloverrides aanpassen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
- Logickske
- Webneus 2
23 apr 2013 15:18 - 23 apr 2013 15:19
Extensies > Taalbeheer > Overrides klik rechts boven op "nieuw".( vergeet niet "opslaan" )
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.794 seconden