Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Geboekte, bestelde artikelen

Geboekte, bestelde artikelen

27 apr 2013 20:12
ik zie in mijn backend van de Laatste versie VM 2 bij voorraad beheer een rij staan met Geboekte, bestelde artikelen . daar staan zelfs getallen in....

Hoe komen die daar ? Productvoorraad van een is nu nog 5 stuks en bij Geboekte, bestelde artikelen staat 2 ??
  • mapi
  • mapi's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

28 apr 2013 11:59
De voorraad wordt bijgehouden door Virtuemart.

Dus je hebt een product aangemaakt en je hebt ingegeven dat er 5 stuks in voorraad staan (tabblad in Artikel).
Dat zijn dus 5 stuks daadwerkelijk in je magazijn.

Als er nu 2 stuks worden besteld dan verschijnen deze 2 stuks bij geboekt/besteld.

Pas als de bestelling daadwerkelijk is uitgeleverd zal de voorraad gaan naar 3 stuks en in geboekt/besteld gaat naar 0.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

28 apr 2013 20:04
Ah, ok. zo zit dat dus. Geen paniek dus dat ik spullen verkoop die er niet zijn dus...

Als er dus 5 op voorraad zijn en geboekt besteld zegt 2 dan kan iemand max 3 bestellen en geen 5.

Bedankt, weer wat geleerd
  • mapi
  • mapi's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.602 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie