Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Speciale velden

Speciale velden

02 mei 2013 16:35
Versie VM 2.0.20b
versie Joomla 2.5.11

Beste mede forumgebruikers,

Ook de nieuwste onder ons van harte welkom, (ik ook) Op dit moment ben ik een website/webshop aan t bouwen. Waar zowel consumenten als bedrijven hun broodjes kunnen bestellen.

Nu het volgende kleine probleempje loop ik hele dag al mee te stoeien. En moet zeggen lukt me al heel aardig.

Korte uitleg:

Bij artikelen -->Speciale velden.

Omdat ik meerdere broodjes in het assortiment heb een dropdownbox kunnen maken met als uitgaanspunt Pistolet wit/bruin (standaard prijs) (dit is gelukt)
Voor de Baquette's wit/bruin (reken ik een toeslag voor) (Dit is ook gelukt)

Wilt een consument extra toevoegingen? (Zit ook in een dropdownbox) Nee (standaardprijs), Ja (reken ik extra toeslag voor) (dit is ook gelukt)

Nu heb ik via een plugin een tekstvak gemaakt waar mensen hun extra toevoeging(en) op kwijt kunnen. (dit is ook gelukt)

Nu zou ik het prettig vinden als het tekstvak (plugin) verschijnt als de consument kiest voor JA extra toevoegingen. En als men kiest voor NEE dat dan het tekstvak (plugin) niet zichtbaar is.

helaas staat mijn website nog locaal dus kan het niet 123 laten zien. maar hopenlijk door bovenstaande schrijven al wel duidelijker is geworden.

Met vriendelijke groet,

Corne
  • KJvanSplunter
  • KJvanSplunter's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Speciale velden

03 mei 2013 09:51
Hallo Corne,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Neem aan dat de toevoegingen niet standaard zijn en dat het dus geen optie is om ze allemaal in een dropdown te zetten?
Er is wel een mogelijke optie met Breezingforms , maar lijkt me erg zwaar voor een cosmetisch probleempje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.630 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie