Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Auto catalogus

Auto catalogus

03 jun 2013 15:27
#1
Hallo allen,

ben voornemens VM te gaan gebruiken voor het opzetten van een occasion catalogus (auto's). Nou kom ik van alles tegen op het internet, maar niet iets waarvan ik denk oh... ok. Ik wil best zelf het nodige gaan realiseren in VM, maar nu kom ik er achter dat ik eigenlijk geen flauw benul heb van hoe extra eigenschappen velden aan te maken van een artikel.

In het screenshot zie je iets wat ik gevonden heb wat ogenschijnlijk ook gemaakt is in VM maar hier duiken opeens extra eigenschappen velden op zoals "Engine type, transmission, etc.."

Hoe maak je zoiets en hoe vul je zoiets? Ik kan het echt even niet vinden :(

Marco

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • IN2BIZZ
  • IN2BIZZ's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 28

Auto catalogus

03 jun 2013 15:51
#2
Zo te zien gewoon handmatig in de short description gezet. Die thumbs van afbeeldingen komen vanzelf als je meerdere afbeeldingen bij een product toevoegt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37130

Auto catalogus

03 jun 2013 15:54
#3
Ja inderdaad... lijkt idd handmatig in sd gezet te zijn. Hmmm... maar wat ik eigenlijk uiteindelijk wil is het volgende.

Een bestaande XML feed importeren in VM. Daarom heb ik aparte velden nodig, want handmatig de sd vullen is dan geen optie natuurlijk. Of zeg je dan wellicht dan moet je iets anders kiezen. Zou ik niet in VM doen.

Enige ervaring mee?
Discussie gesloten.
  • IN2BIZZ
  • IN2BIZZ's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 28
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.899 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie