Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Productnummers per item in selectielijst
12 jun 2013 11:51 - 12 jun 2013 11:52
Ik heb een selectielijst met landen gemaakt voor een artikel met een bijbehorende prijs.
Ik maak gebruik van de winkelwagen variant zodat de klant een selectie kan maken.
Is het mogelijk om hier ook productnummers aan te koppelen of moet ik dit op een andere manier oplossen?
Ik maak gebruik van de winkelwagen variant zodat de klant een selectie kan maken.
Is het mogelijk om hier ook productnummers aan te koppelen of moet ik dit op een andere manier oplossen?
- ibergmans
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
16 jun 2013 10:54
Ik begrijp dat je Speciale velden gebruikt om varianten van 1 product te maken?
Ieder variant van een product krijgt een eigen nummer.
Misschien begrijp ik je probleem niet?
Ieder variant van een product krijgt een eigen nummer.
Misschien begrijp ik je probleem niet?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
09 jul 2013 11:26 - 09 jul 2013 11:27
Ik maak inderdaad gebruik van Speciale Velden voor meerder varianten van 1 product. Maar ik kan alleen een productnummer of Unieke code per artikel geven, en niet per speciaal veld. Dus ik weet niet hoe ik een apart nummer per productvariant kan maken.
Als ik de varianten apart als artikel aanbied kan ik dus wel een unieke code gebruiken, maar wordt de winkel onoverzichtelijk.
ps is het inderdaad zo dat speciale velden niet multilanguage zijn?
Als ik de varianten apart als artikel aanbied kan ik dus wel een unieke code gebruiken, maar wordt de winkel onoverzichtelijk.
ps is het inderdaad zo dat speciale velden niet multilanguage zijn?
- ibergmans
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
09 jul 2013 11:53
Volgens mij moet je dan toch child products maken, maar misschien dat Anne nog een andere oplossing heeft. En
dit
vond ik voor je over meertalige speciale velden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.621 seconden