Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Afbeeldingen categorie worden niet getoond
Afbeeldingen categorie worden niet getoond
21 jun 2013 09:12
Als je een product aanmaakt met afbeeldingen, worden deze onder de beschrijving getoond. Ik wil dat ook bij de categorieën.
Is dat mogelijk? Ik heb categorieën ingericht met ook afbeeldingen erbij.
Ik weet dat als je "Toon categorieën" aan hebt staan, dat je dan de (sub)categorieën ziet met 1 afbeelding, maar dat is niet mijn bedoeling. Ik heb dit ook bewust uit staan.
Ik wil echt als ik op de categorie klik, ik dan de omschrijving zie van de categorie en daarbij dan ook de afbeeldingen zie die bij de inrichting toegevoegd zijn.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Is dat mogelijk? Ik heb categorieën ingericht met ook afbeeldingen erbij.
Ik weet dat als je "Toon categorieën" aan hebt staan, dat je dan de (sub)categorieën ziet met 1 afbeelding, maar dat is niet mijn bedoeling. Ik heb dit ook bewust uit staan.
Ik wil echt als ik op de categorie klik, ik dan de omschrijving zie van de categorie en daarbij dan ook de afbeeldingen zie die bij de inrichting toegevoegd zijn.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
- RobertvdBerg
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
21 jun 2013 09:35
De eenvoudigdste oplossing is om de categorie-afbeelding zelf op te nemen in de categorie-beschrijving.
Anders met een template override
Anders met een template override
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
21 jun 2013 10:12
Anne,
dank voor je antwoord. Dat heb ik nu idd ook gedaan als workaround.
Maar wat ik mooi vind bij de producten is dat de afbeeldingen als miniatuur worden getoond en als je er op klikt, dan een popup komt met de grote afbeelding. Weet jij of dat ook handmatig in te bakken is?
Of moet dat echt met de override? En misschien veel gevraagd, maar weet jij welke functie ik in de override moet toevoegen om dat stukje functionaliteit erin te krijgen?
dank voor je antwoord. Dat heb ik nu idd ook gedaan als workaround.
Maar wat ik mooi vind bij de producten is dat de afbeeldingen als miniatuur worden getoond en als je er op klikt, dan een popup komt met de grote afbeelding. Weet jij of dat ook handmatig in te bakken is?
Of moet dat echt met de override? En misschien veel gevraagd, maar weet jij welke functie ik in de override moet toevoegen om dat stukje functionaliteit erin te krijgen?
- RobertvdBerg
- Nieuw op Joomla!NL
21 jun 2013 10:41
Gewoon een kwestie van met de JCE editor te linken naar naar een grotere afbeelding van je thumb.
Lees hier meer...
Voor een template override zou je in
/components/com_virtuemart/views/productdetails/default_images.php
kunnen aanpassen
Dat bestandje moet je meenemen en dan de category.php (in views) aanpassen (kijk maar hoe dat in productdetails/default.php is gecodeerd).
Lees hier meer...
Voor een template override zou je in
/components/com_virtuemart/views/productdetails/default_images.php
kunnen aanpassen
Dat bestandje moet je meenemen en dan de category.php (in views) aanpassen (kijk maar hoe dat in productdetails/default.php is gecodeerd).
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
21 jun 2013 11:53
het was ff wat geklooi (had de JCE Mediabox plugin nog niet en toen moest ik die nog activeren) maar het is gelukt! Super!!
Dit is echt briljant!
Mijn dank is (wederom) erg groot!
Dit is echt briljant!
Mijn dank is (wederom) erg groot!
- RobertvdBerg
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.628 seconden