Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Gedeelte homepage bij producten
Gedeelte homepage bij producten
22 aug 2013 11:36
Hallo,
Op verschillende pagina's met producten of catagorien zie ik een gedeelte van de homepage.
Ik hoopte deze te kunnen uitschakelen in een module maar helaas kan ik deze niet vinden.
Zou iemand mij opweg kunnen helpen waar ik moet zoeken, ik heb virtuemart 2.0.22a
www.drukwerken.nl/t-shirts-bedrukken2013...hirts-bedrukken.html
Alvast bedankt voor jullie reacties
Op verschillende pagina's met producten of catagorien zie ik een gedeelte van de homepage.
Ik hoopte deze te kunnen uitschakelen in een module maar helaas kan ik deze niet vinden.
Zou iemand mij opweg kunnen helpen waar ik moet zoeken, ik heb virtuemart 2.0.22a
www.drukwerken.nl/t-shirts-bedrukken2013...hirts-bedrukken.html
Alvast bedankt voor jullie reacties
- naus
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
22 aug 2013 12:05
Kan je iets beter aangeven wat er fout gaat? Op de pagina waarvan je de link geeft zie ik niets vreemd, wel op de product detail pagina. Overigens geeft je site nogal wat fouten, dus dat zou de oorzaak kunnen zijn.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 aug 2013 12:47
Beste Astrid,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb een pdf toegevoegd met een plaatje wat er niet in thuishoort.
De fouten die je aangaf, hoe kan ik deze verhelpen?
Groetjes Hans
Bedankt voor je reactie.
Ik heb een pdf toegevoegd met een plaatje wat er niet in thuishoort.
De fouten die je aangaf, hoe kan ik deze verhelpen?
Groetjes Hans
- naus
- Joomla!NL ontdekker
22 aug 2013 13:28
Maak voor je vraag over die fouten even een nieuw draadje aan. Ik kan zo niet zeggen of dit ergens een verband heeft met je oorspronkelijke vraag.
Die onderste drie blokjes lijken me modules en die slideshow lijkt wel ingebakken in je template. Is niet eenvoudig te zien, maar voor mij zit je site een beetje vreemd in elkaar. Zet in ieder geval even bij templatebeheer moduleposities tonen aan en typ dan ?tp=1 achter je url. Misschien dat het dan wat duidelijker wordt.
Die onderste drie blokjes lijken me modules en die slideshow lijkt wel ingebakken in je template. Is niet eenvoudig te zien, maar voor mij zit je site een beetje vreemd in elkaar. Zet in ieder geval even bij templatebeheer moduleposities tonen aan en typ dan ?tp=1 achter je url. Misschien dat het dan wat duidelijker wordt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
22 aug 2013 13:41
Zet in ieder geval even bij templatebeheer moduleposities tonen aan en typ dan ?tp=1 achter je url. Misschien dat het dan wat duidelijker wordt.
Ik kom tot templatebeheer en dan loop ik vast.
Wat moet ik doen om moduleposities te tonen?
Ik kom tot templatebeheer en dan loop ik vast.
Wat moet ik doen om moduleposities te tonen?
- naus
- Joomla!NL ontdekker
22 aug 2013 13:48
Rechtsboven de knop "Opties"
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
22 aug 2013 14:00
Hij geeft aan dat de slide is BREADCUMBS.
Als ik in die modele kijk is niets aangevinkt?
Als ik in die modele kijk is niets aangevinkt?
- naus
- Joomla!NL ontdekker
22 aug 2013 14:07
In de
demo
zie je de slider en die drie modules alleen op de homepage. En lijken die drie modules op user4 te staan en de slideshow op positie slider.
Maar aangezien het een commerciële template is, heb je recht op ondersteuning van de makers, dus als je er niet uitkomt kan je beter even daar je vraag stellen.
Maar aangezien het een commerciële template is, heb je recht op ondersteuning van de makers, dus als je er niet uitkomt kan je beter even daar je vraag stellen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden