Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Product beschikbaarheid automatisch veranderen
11 sep 2013 13:34
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje.
Ik heb een afbeelding gemaakt met de product beschikbaarheid erin. (Bijvoorbeeld: Levertijd 1 werkdag)
Van dit product heb ik er bijvoorbeeld 10 op voorraad.
Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat als online alle 10 de producten besteld zijn mijn beschikbaarheid afbeelding automatisch veranderd naar het plaatje: (Tijdelijke niet leverbaar)
In VM 1.1.8 ging dit namelijk wel automatisch en nu niet meer?
Ik gebruik:
Joomla: 2.5.14
VM 2.0.20b
Graag hoor ik jullie reactie.
Ik heb een vraagje.
Ik heb een afbeelding gemaakt met de product beschikbaarheid erin. (Bijvoorbeeld: Levertijd 1 werkdag)
Van dit product heb ik er bijvoorbeeld 10 op voorraad.
Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat als online alle 10 de producten besteld zijn mijn beschikbaarheid afbeelding automatisch veranderd naar het plaatje: (Tijdelijke niet leverbaar)
In VM 1.1.8 ging dit namelijk wel automatisch en nu niet meer?
Ik gebruik:
Joomla: 2.5.14
VM 2.0.20b
Graag hoor ik jullie reactie.
- jppolfliet
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
11 sep 2013 18:12
Voor zover ik weet niet. Dit
draadje
gaat er ook over.
Enne...... je VM versie is verouderd. Huidige versie is 2.0.22c!
Enne...... je VM versie is verouderd. Huidige versie is 2.0.22c!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 sep 2013 18:49
Helaas kom ik niet echt verder met het andere bericht.....
Ik heb Vm inderdaad geprobeerd te updaten. Toen dit was gedaan waren mij productpagina's helemaal door elkaar en klopte niets meer van mijn instellingen. (Gelukkig) een backup terug kunnen plaatsen.
Vandaar dat ik een update link vind om te doen... Straks werkt mn hele webshop niet meer.
Ik heb Vm inderdaad geprobeerd te updaten. Toen dit was gedaan waren mij productpagina's helemaal door elkaar en klopte niets meer van mijn instellingen. (Gelukkig) een backup terug kunnen plaatsen.
Vandaar dat ik een update link vind om te doen... Straks werkt mn hele webshop niet meer.
- jppolfliet
- Joomla!NL ontdekker
11 sep 2013 19:02Als je niet update dan heb je straks niets meer. Het gaat hier om veiligheidsreleases en niet zomaar om een paar aanpassingen in functionaliteiten.Straks werkt mn hele webshop niet meer
En ja, ik weet dat je niets hebt aan dat draadje, maar hoe meer mensen die functionaliteit terug willen hoe meer kans er is dat het gemaakt wordt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 sep 2013 19:17
Oke, ik ga een backup maken en updaten.
Bedankt voor de reactie. Nog een tip voor de installatie?
Bedankt voor de reactie. Nog een tip voor de installatie?
- jppolfliet
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden