Hoi Astrid, Bedankt voor het vele meedenken!!!
Goed idee om de site tzt inderdaad ook op een lokale testomgeving te zetten. Ga ik zeker doen.
Er bleek nog een andere fout in de site te zitten, namelijk na het afrekenen mbv de Ideal-simulator kreeg ik plots de foutmelding
"Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytes) in /public/sites/www.vanthulldevelopment.com/modules/mod_maximenuck/helper.php on line 295". Dit was er voorheen ook nooit. Omdat "mod_maximenuck" erin vermeldt stond, heb ik deze even uitgezet. De foutmelding was verdwenen. Omdat een update niet hielp, heb ik in plaats van MaxiMenuCK nu een andere module (Art Wijmo) gebruikt als horizontaal menu.
En wat blijkt; het probleem van de doorverwijzing is ook veranderd! Er lag dus een verband met MaxiMenuCK verwacht ik. Het is nog niet opgelost, maar er wordt niet meer doorgelinkt naar de categoriepagina's, maar andere pagina's dan pagina 1 worden ook niet geladen. Zou het nu misschien toch iets met caching te maken kunnen hebben?
Groetjes Laura