Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Doorverwijzing naar volgende pagina's kloppen niet meer

01 nov 2013 15:49
Hoi Astrid, Bedankt voor het vele meedenken!!! :) Goed idee om de site tzt inderdaad ook op een lokale testomgeving te zetten. Ga ik zeker doen.

Er bleek nog een andere fout in de site te zitten, namelijk na het afrekenen mbv de Ideal-simulator kreeg ik plots de foutmelding "Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytes) in /public/sites/www.vanthulldevelopment.com/modules/mod_maximenuck/helper.php on line 295". Dit was er voorheen ook nooit. Omdat "mod_maximenuck" erin vermeldt stond, heb ik deze even uitgezet. De foutmelding was verdwenen. Omdat een update niet hielp, heb ik in plaats van MaxiMenuCK nu een andere module (Art Wijmo) gebruikt als horizontaal menu.

En wat blijkt; het probleem van de doorverwijzing is ook veranderd! Er lag dus een verband met MaxiMenuCK verwacht ik. Het is nog niet opgelost, maar er wordt niet meer doorgelinkt naar de categoriepagina's, maar andere pagina's dan pagina 1 worden ook niet geladen. Zou het nu misschien toch iets met caching te maken kunnen hebben?

Groetjes Laura
  • Laura-Dimitra
  • Laura-Dimitra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

01 nov 2013 17:58
Heeft niets met cache te maken. Maar weet niet of je cache aan hebt staan bij algemene instellingen? Anders zou ik die in ieder geval even uitzetten. Zoals al eerder aangegeven: je url's kloppen gewoon niet, alleen kan ik er ook niet achter komen waarom niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.604 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie