Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
prijs invullen met standaard btw berekening
26 nov 2013 21:18
Bij het invoeren van een nieuw artikel vul ik de "uiteindelijke prijs" in (dus btw incl.) en vink ik "bereken de kostprijs" aan. Ik duid ook de btw regel aan nl. 21%. Daarna berekent hij zelf de kostprijs en prijs zonder btw.
Alleen zou ik graag hebben dat ik niet de rekenregel moet aanduiden aangezien die standaard altijd 21% is. Kan dat ? En zo ja waar moet dit ingesteld worden ?
beste groeten en danl
Alleen zou ik graag hebben dat ik niet de rekenregel moet aanduiden aangezien die standaard altijd 21% is. Kan dat ? En zo ja waar moet dit ingesteld worden ?
beste groeten en danl
- leure
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
27 nov 2013 11:49
Je kunt hem dan toch gewoon op "Standaard regels toepassen" laten staan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 nov 2013 13:42
Dat is net wat ik wil, maar als ik dat doe zet hij niks om, dus alle prijzen blijven gelijk, zowel kostprijs, basisprijs als uiteindelijke prijs. Als ik echter de uiteindelijke prijs invul EN de btw kies rekent hij wel alles uit.
Dus ik heb maar 1 btw regel die ik toch telkens moet selecteren... wat tijdverlies is. Vandaar mijn vraag..
Dus ik heb maar 1 btw regel die ik toch telkens moet selecteren... wat tijdverlies is. Vandaar mijn vraag..
- leure
- Bekend met Joomla!NL
-
27 nov 2013 13:44
Dan heb je denk ik teveel ingevuld bij je BTW regel. Als jij bijvoorbeeld een land invult, dan gebeurt er niets omdat VM dan bij bezoekers nog niet kan zien uit welk land die bezoeker komt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 nov 2013 13:51
... mmm kan iet echt volgen... de prijs komt op de webshop btw incl.Alleen bij de afrekening die je dan de btw.. volgens mij heeft dit niets met de bezoeker te maken denk ik dan ?
Ik geef dus de prijs op die op de webshop, dus voor de koper staat, en VM zorgt zelf voor de btw verrekening.
Eens testen op www.pourl.be
Ik geef dus de prijs op die op de webshop, dus voor de koper staat, en VM zorgt zelf voor de btw verrekening.
Eens testen op www.pourl.be
- leure
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.768 seconden