Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Plaatjes uploaden maar dan anders
16 dec 2013 15:42
Lieve Joomla kennissen,
Leuke woordspelling trouwens, maar dat doet er nu niet toe. Het gaat steeds ietsje beter met de webshop. Maar nu stuit ik tegen een volgende uitdaging.
Op mijn nieuw te bouwen site Kinderboektiekje. Wil ik natuurlijk de covers van de boeken als afbeeldingen op mijn site weergeven. Het heel veel werk om alle plaatjes te downloaden en te plaatsen. Bij het centraal boekhuis, waar ik ben aangesloten krijg dagelijks een update van alle boeken in het csv staat bij afbeelding: cbonline.boekhuis.nl/pls/cover/p_get_cov...057F202F35DC7EB2F872 als je hier op klikt krijg je de afbeelding van het boek. Kan ik deze code, en van alle andere, zodat de covers als afbeelding op mijn site verschijnt. Of is er een andere manier om deze covers in 1 keer te uploaden naar de server. Het gaat op een paar duizend titels
Drees
Leuke woordspelling trouwens, maar dat doet er nu niet toe. Het gaat steeds ietsje beter met de webshop. Maar nu stuit ik tegen een volgende uitdaging.
Op mijn nieuw te bouwen site Kinderboektiekje. Wil ik natuurlijk de covers van de boeken als afbeeldingen op mijn site weergeven. Het heel veel werk om alle plaatjes te downloaden en te plaatsen. Bij het centraal boekhuis, waar ik ben aangesloten krijg dagelijks een update van alle boeken in het csv staat bij afbeelding: cbonline.boekhuis.nl/pls/cover/p_get_cov...057F202F35DC7EB2F872 als je hier op klikt krijg je de afbeelding van het boek. Kan ik deze code, en van alle andere, zodat de covers als afbeelding op mijn site verschijnt. Of is er een andere manier om deze covers in 1 keer te uploaden naar de server. Het gaat op een paar duizend titels
Drees
- Drees
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
16 dec 2013 15:50
Niet met VM voor zover ik weet. Vond wel een
draadje
voor je van iemand die het met CSVI had gedaan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 dec 2013 17:47
Bedankt voor het "draadje" Wat houdt dat eigenlijk in een 'draadje'?
Ik klik op hier in jouw antwoord. Kan je iets specifieker zijn. Ik heb wel csvi, dus als het gaat werken ben ik heeeeel blij
Ik klik op hier in jouw antwoord. Kan je iets specifieker zijn. Ik heb wel csvi, dus als het gaat werken ben ik heeeeel blij
- Drees
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
16 dec 2013 18:47 - 16 dec 2013 18:58Drees schreef : Bedankt voor het "draadje" Wat houdt dat eigenlijk in een 'draadje'?
Draadje = topic = discussie. allemaal hetzelfde.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden