Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost tonen diversen
tonen diversen
26 jan 2014 20:06
Hoi, hoe kan ik bij mijn artikelen gewicht, hoeveelheid op voorraad en grootte etc tonen op de site? Kan nergens iets vinden wat ik kan aanvinken?
Dank je wel en fijne avond. Jurgen
Dank je wel en fijne avond. Jurgen
- jurgengommeren
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
tonen diversen
26 jan 2014 21:00
Ik ken Virtuemart zelf niet, maar op internet kwam ik een oude handleiding tegen waar dat in staat beschreven.
Voor de voorraad moet je het invullen bij Productstatus en daarna het tabblad Productstatus.
Gewicht en formaat is te vinden in het tabblad ernaast bij Afmetingen en gewicht
Dit is de link naar de handleiding.
Die is nog voor een oude Joomla! en een oude VM geschreven, maar ik kan mij niet voorstellen dat het erg afwijkt.
Voor de voorraad moet je het invullen bij Productstatus en daarna het tabblad Productstatus.
Gewicht en formaat is te vinden in het tabblad ernaast bij Afmetingen en gewicht
Dit is de link naar de handleiding.
Die is nog voor een oude Joomla! en een oude VM geschreven, maar ik kan mij niet voorstellen dat het erg afwijkt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
tonen diversen
26 jan 2014 21:11
Hoi, dank je wel voor je reactie, maar dat bedoelde ik niet. Dat tabblad heb ik gevonden en ingevuld. Maar op de site zelf zijn deze gegevens niet terug te vinden. En dat is wat ik eigenlijk wel wil.
Gr. Jurgen
Gr. Jurgen
- jurgengommeren
- Joomla!NL ontdekker
tonen diversen
26 jan 2014 21:23
Werkt niet met vinkjes. Je zult dan overrides aan moeten maken. Hier
forum.virtuemart.net/index.php?topic=92756.0
vind je meer info daarover.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
tonen diversen
02 feb 2014 12:53
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- jurgengommeren
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.749 seconden