Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Speciaal veld verplicht maken

28 jan 2014 13:57
Ik heb aan een artikel een tekstveld gehangen van het type (plugin) "customer text". Hierbij is "winkelwagen kenmerk" = ja.

Ik wil dit veld echter verplicht maken qua invoer. Dus dat er altijd iets door de klant ingevuld moet worden. Zonder invoer mag het artikel niet besteld worden. Ik kan hier echter geen optie voor vinden binnen het speciale veld, dan wel binnen het artikel.

Is dit mogelijk ?
  • n.assmann
  • n.assmann's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

28 jan 2014 23:13
Niet standaard.

Er zijn plugins te koop die claimen dat ze invoer verplicht kunnen maken. Zoek maar naar
"virtuemart 2 custom field required"

Of je probeert het zelf met dit topic
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

06 feb 2014 10:09
Ik heb het gemakkelijk aan de praat gekregen met de gratis plugin: Virtuemart textarea custom field
  • n.assmann
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

06 feb 2014 10:11
Alleen jammer dat de inhoud van het tekstveld niet wordt getoond binnen de "Module VirtueMart winkelwagen", zoals dat wel gebeurde met plugin "Customer text input". Iemand daar nog een snelle oplossing voor ?
  • n.assmann
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.712 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie