Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Vreemde tekst onder product
Vreemde tekst onder product
24 jun 2014 15:00 - 24 jun 2014 15:21
Hi, ik probeer bij een artikel de optie voor verschillende kleuren te zetten. So far so good dacht ik maar als ik naar de betreffende
pagina ga zie ik een irritant regeltje onder het product staan : Be important on your construction site, buy a red one.
Ik weet niet waar ik dat weg kan halen.
Ook zou ik wel de regel "geen extra kosten "weg willen hebben.
Heeft iemand een idee?
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Be important on your construction site, buy a red one) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
pagina ga zie ik een irritant regeltje onder het product staan : Be important on your construction site, buy a red one.
Ik weet niet waar ik dat weg kan halen.
Ook zou ik wel de regel "geen extra kosten "weg willen hebben.
Heeft iemand een idee?
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Be important on your construction site, buy a red one) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
- cas1
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
24 jun 2014 15:03
Heb je toevallig een VM template met voorbeelddata geinstalleerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
24 jun 2014 15:14 - 24 jun 2014 15:19
Hi Astrid, bedankt voor je snelle reactie!
Dat klopt inderdaad, ik denk dat ik op de goede weg ben met de oplossing na het lezen van het stuk over speciale velden van anneM.
Het regeltje be important... is nu verdwenen, blijft alleen de vraag of ik de regel "geen extra kosten" kan weghalen.
Dat klopt inderdaad, ik denk dat ik op de goede weg ben met de oplossing na het lezen van het stuk over speciale velden van anneM.
Het regeltje be important... is nu verdwenen, blijft alleen de vraag of ik de regel "geen extra kosten" kan weghalen.
- cas1
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
24 jun 2014 15:49
Maak een taaloverride aan Extensies > Taalbeheer
let op dat je deze aanmaakt voor "Dutch (website)"
zoek naar de Constante COM_VIRTUEMART_CART_PRICE_FREE
klik erop en haal de nederlandse vertaling weg
opslaan niet vergeten!
let op dat je deze aanmaakt voor "Dutch (website)"
zoek naar de Constante COM_VIRTUEMART_CART_PRICE_FREE
klik erop en haal de nederlandse vertaling weg
opslaan niet vergeten!
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.688 seconden