Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

2 vragen: subartikelen niet tonen, sorteren uitschakelen?

28 jun 2014 15:21
Hallo,

1e vraag:
Ik maak gebruik van subartikelen. Nu vind ik het niet nodig de subartikelen te tonen in de categorie. Ik bedoel je klikt het hoofd artikel aan en vervolgens kom je op de product detail pagina en kies je het 'unieke' product met zijn eigen artikel code. Ik vind het veel overzichtelijker door binnen de categorie enkel de hoofdproducten te tonen.

2e vraag:
Ik ben aan het zoeken of ik de sortering in de frond end kan uitschakelen. Ik bedoel het zijn 4 hoofdproducten dan wil ik niet die sortering tonen. Bij configuratie kun je sortering/zoekvelden aangeven maar waar kun je de sortering voor de frond end uitzetten ?

Of kan dit enkel door een override te maken van de categorie templ het onderstaande eruit te halen:
Code:
<div class="width70 floatleft"> <?php //echo $this->orderByList['orderby']; ?> <?php echo $this->orderByList['manufacturer']; ?> </div> <div class="width30 floatright display-number"><?php echo $this->vmPagination->getResultsCounter ();?><br/><?php echo $this->vmPagination->getLimitBox ($this->category->limit_list_step); ?></div> <div class="vm-pagination"> <?php echo $this->vmPagination->getPagesLinks (); ?> <span style="float:right"><?php echo $this->vmPagination->getPagesCounter (); ?></span> </div> <div class="clear"></div> </div> <!-- end of orderby-displaynumber -->

Nu ik het zo bekijk lijkt het mij wel aangezien dit niet conditioneel wordt uitgevoerd. Als er producten zijn wordt dit getoond.

Nico
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

28 jun 2014 16:29
1e vraag is opgelost: je moet geen categorie aan deze toekennen. In eerste instantie had ik dit ook, maar omdat mijn virtuemart product categorie niet goed werkte ( zie mijn thread ), heb ik die subartikelen wel getoond.
Toen werden mijn artikelen wel in de juiste categorie getoond echter ook alle sub categorieën.

Maar doordat ik nu het menu heb functioneren en door hier de subartikelen geen categorie toe te kennen werkt dit nu ook.
  • nkamp
  • nkamp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart

28 jun 2014 17:51
Graag in het vervolg 1 onderwerp per topic. Maar de andere oplossing voor sorteren die je zelf aandraagt is inderdaad de juiste.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.675 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie