Hallo,
1e vraag:
Ik maak gebruik van subartikelen. Nu vind ik het niet nodig de subartikelen te tonen in de categorie. Ik bedoel je klikt het hoofd artikel aan en vervolgens kom je op de product detail pagina en kies je het 'unieke' product met zijn eigen artikel code. Ik vind het veel overzichtelijker door binnen de categorie enkel de hoofdproducten te tonen.
2e vraag:
Ik ben aan het zoeken of ik de sortering in de frond end kan uitschakelen. Ik bedoel het zijn 4 hoofdproducten dan wil ik niet die sortering tonen. Bij configuratie kun je sortering/zoekvelden aangeven maar waar kun je de sortering voor de frond end uitzetten ?
Of kan dit enkel door een override te maken van de categorie templ het onderstaande eruit te halen:
Code:
<div class="width70 floatleft">
<?php //echo $this->orderByList['orderby']; ?>
<?php echo $this->orderByList['manufacturer']; ?>
</div>
<div class="width30 floatright display-number"><?php echo $this->vmPagination->getResultsCounter ();?><br/><?php echo $this->vmPagination->getLimitBox ($this->category->limit_list_step); ?></div>
<div class="vm-pagination">
<?php echo $this->vmPagination->getPagesLinks (); ?>
<span style="float:right"><?php echo $this->vmPagination->getPagesCounter (); ?></span>
</div>
<div class="clear"></div>
</div> <!-- end of orderby-displaynumber -->
Nu ik het zo bekijk lijkt het mij wel aangezien dit niet conditioneel wordt uitgevoerd. Als er producten zijn wordt dit getoond.
Nico