Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Bestelknop bij product verbergen en voor prijsopgave bellen
Bestelknop bij product verbergen en voor prijsopgave bellen
29 jun 2014 21:46
Hallo,
ik heb een aantal producten waarvoor gebeld moet worden voor een prijsopgave. Echter, dit product verschijnt nu wel met de tekst 'Bel voor een prijsopgave', maar er wordt ook een knop bestellen getoond. Ik wil deze knop verbergen. Kan dit in de configuratie worden gedaan? In de detailinformatie van het betreffende artikel (product) zie ik geen optie waarmee dit mogelijk zou zijn.
ik heb een aantal producten waarvoor gebeld moet worden voor een prijsopgave. Echter, dit product verschijnt nu wel met de tekst 'Bel voor een prijsopgave', maar er wordt ook een knop bestellen getoond. Ik wil deze knop verbergen. Kan dit in de configuratie worden gedaan? In de detailinformatie van het betreffende artikel (product) zie ik geen optie waarmee dit mogelijk zou zijn.
- mbrama
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
29 jun 2014 22:00
Zo uit mijn hoofd voorraad op 0 zetten en dan de juiste instelling kiezen bij de configuratie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 jul 2014 21:24
De voorraad (artikelstatus, veld op voorraad) staat op 0. Echter, de bestelknop wordt getoond (zie artikelen op pagina
91.198.106.30/~zovyo/index.php?option=co...emart_category_id=99
).
- mbrama
- Bekend met Joomla!NL
01 jul 2014 22:34
Ik was even in de war. Maar zie nu wel dat het in principe goed werkt bij detailweergave maar dat het bij de categorie weergave niet goed gaat omdat je override niet compleet is. Volgens mij heb ik hiervoor op het VM forum een override voor gezien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
04 jul 2014 11:26
Astrid,
Ik heb wel het juiste bestand gevonden voor de override, maar niet een voorbeeld op het VM forum om de bestelknop niet zichtbaar te maken als er gebeld kan worden voor een prijsopgave.
Ik heb wel het juiste bestand gevonden voor de override, maar niet een voorbeeld op het VM forum om de bestelknop niet zichtbaar te maken als er gebeld kan worden voor een prijsopgave.
- mbrama
- Bekend met Joomla!NL
04 jul 2014 14:34
Niet goed gezocht dan. #7 en verder van dit
draadje
.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
04 jul 2014 17:07
Astrid,
Hier staat beschreven hoe je 'Bel voor een prijsopgave' in de categorie view aanzet. Dat is niet wat ik bedoel. dat werkt prima door de voorraad op 0 te zetten. Maar de knop 'Bestellen' is dan nog steeds actief en erop klikken leidt naar het winkelwagentje met daarin het artikel,maar zonder prijs. Dat is niet de bedoeling. De knop 'Bestellen' moet 'gedisabled' zijn of liever nog 'niet worden getoond'.
Groet, Martin
Hier staat beschreven hoe je 'Bel voor een prijsopgave' in de categorie view aanzet. Dat is niet wat ik bedoel. dat werkt prima door de voorraad op 0 te zetten. Maar de knop 'Bestellen' is dan nog steeds actief en erop klikken leidt naar het winkelwagentje met daarin het artikel,maar zonder prijs. Dat is niet de bedoeling. De knop 'Bestellen' moet 'gedisabled' zijn of liever nog 'niet worden getoond'.
Groet, Martin
- mbrama
- Bekend met Joomla!NL
04 jul 2014 17:36
Ik heb al een oplossing gevonden
In de configuratie van de Winkel frontend bij 'Uit te voeren actie, indien het artikel niet op voorraad is' optie 'Toont 'Informeer mij' in plaats van 'Bestellen' knop.' geselecteerd. Vervolgens een override van default.php in de category view.
In de configuratie van de Winkel frontend bij 'Uit te voeren actie, indien het artikel niet op voorraad is' optie 'Toont 'Informeer mij' in plaats van 'Bestellen' knop.' geselecteerd. Vervolgens een override van default.php in de category view.
- mbrama
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.668 seconden