Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Kan geen artikelen meer toevoegen
Kan geen artikelen meer toevoegen
05 aug 2014 16:46
Als ik op mijn site
www.jewelforlife.nl
een artikel wil toevoegen krijg ik de volgende melding:
vmError: You are not an administrator or the correct vendor, storing of product cancelled
Ik heb altijd op dezelfde inlognaam de site uitgebreid en nooit is iets fout gegaan met het toevoegen van artikelen.
Hoe kan ik dit oplossen???
Ik gebruik Joomla 2.5.20 en virtuemart 2.0.26d
vmError: You are not an administrator or the correct vendor, storing of product cancelled
Ik heb altijd op dezelfde inlognaam de site uitgebreid en nooit is iets fout gegaan met het toevoegen van artikelen.
Hoe kan ik dit oplossen???
Ik gebruik Joomla 2.5.20 en virtuemart 2.0.26d
- hkraft
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
05 aug 2014 17:12
Misschien moet je eens beginnen met het maken van een volledige back-up van je site.
Daarna direct je site volledig gaan updaten.
Joomla! heeft op dit moment 2.5.24 al meest recente versie.
En VirtueMart heeft 2.6.6 als laatste versie.
Mogelijk zijn ook andere extensies die je hebt geïnstalleerd al niet meer actueel.
Alles bij elkaar bestaat er de kans dat je site is gehackt, waardoor je account niet meer de rechten heeft die je verwacht.
Kortom... Altijd ervoor zorgen dat je site actueel is voorzien van de meest recente updates.
Daarna direct je site volledig gaan updaten.
Joomla! heeft op dit moment 2.5.24 al meest recente versie.
En VirtueMart heeft 2.6.6 als laatste versie.
Mogelijk zijn ook andere extensies die je hebt geïnstalleerd al niet meer actueel.
Alles bij elkaar bestaat er de kans dat je site is gehackt, waardoor je account niet meer de rechten heeft die je verwacht.
Kortom... Altijd ervoor zorgen dat je site actueel is voorzien van de meest recente updates.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
05 aug 2014 17:47
Ik heb zowel joomla als virtuemart ge-update maar nog steeds kan ik geen artikel toevoegen. Kan ik die eventuele hacker ook omzeilen door mijn wachtwoord van de inlognaam in joomla te veranderen of een nieuwe superuser aanmaken ?????
- hkraft
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
05 aug 2014 17:51
Is dat de enige melding die je krijgt? Het kan namelijk zijn dat de productalias die door VM gegenereerd wordt al bestaat. Kijk eens of het wel lukt als je de productnaam invult en dan zelf een beetje vreemde alias gebruikt, bijvoorbeeld arm-bl-01 voor een blauwe armband.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden