Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Virtuemart 3.0.2 Speciale Velden, Prijs past niet aan
27 jan 2015 21:11 - 27 jan 2015 21:15
Ik heb mijn VM2-shop naar VM3 veranderd en ook van joomla 2.5 naar joomla 3 gemigreerd. Alles is bijna zoals ik het wil hebben, maar ik heb 1 groot probleem.
Ik heb een shop in drukwerk en gebruikte steeds de customfields om het aantal posters / flyers / naamkaartjes etc. te laten kiezen. Nu ik de shop gemigreerd heb, past de prijs zichzelf niet meer automatisch aan. Ook de prijs in de winkelwagen past zich niet aan. Je kan gerust een kijkje nemen hier (tis is gewoon een "testproduct"
aaav3.printworx.be/index.php/component/v...st-detail?Itemid=202
Hopelijk weten jullie wat er mis is...
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Ik heb een shop in drukwerk en gebruikte steeds de customfields om het aantal posters / flyers / naamkaartjes etc. te laten kiezen. Nu ik de shop gemigreerd heb, past de prijs zichzelf niet meer automatisch aan. Ook de prijs in de winkelwagen past zich niet aan. Je kan gerust een kijkje nemen hier (tis is gewoon een "testproduct"
aaav3.printworx.be/index.php/component/v...st-detail?Itemid=202
Hopelijk weten jullie wat er mis is...
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Amizan
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
28 jan 2015 08:23
Hallo Amizan,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je hebt een javascripconflict met je template denk ik. Probeer het eens met een standaard template.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je hebt een javascripconflict met je template denk ik. Probeer het eens met een standaard template.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 jan 2015 09:04 - 28 jan 2015 09:13
Hey Astrid,
bedankt voor je antwoord.
Ik heb reeds verschillende templates geprobeerd, maar bij geen enkele werkt het . Ik had eerst naar VM 2.9.9 gemigreerd en ook toen deed hij het niet. Na de update naar 3.0.2 hoopte ik dat het zou werken, maar dat is dus niet zo.
De gekozen customfields verschijnen niet in in de cart of ook niet in de bestelling of zo.
Ik heb wel dit topic gevonden in het virtuemart-forum:
forum.virtuemart.net/index.php?topic=126629.0
De 9e post (van Padalec) is ongeveer hetzelfde als mijn probleem denk ik.
In de tabel xxx_virtuemart_order_items, kolom product_attribute verschijnen de gekozen customfields dus ook bij mij.
In dat andere forum wordt dus blijkbaar een oplossing gevonden, maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen om het zelfde te proberen.
Ik ben gaan kijken naar mijntemplate/html/com_virtuemart/productdetails/default.php
Klopt dit? Of moet ik dezelfde aanpassing doen als die op dat ander forum, en hoe doe ik dat dan juist ( hier heb ik maar heel weinig kennis van).
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
bedankt voor je antwoord.
Ik heb reeds verschillende templates geprobeerd, maar bij geen enkele werkt het . Ik had eerst naar VM 2.9.9 gemigreerd en ook toen deed hij het niet. Na de update naar 3.0.2 hoopte ik dat het zou werken, maar dat is dus niet zo.
De gekozen customfields verschijnen niet in in de cart of ook niet in de bestelling of zo.
Ik heb wel dit topic gevonden in het virtuemart-forum:
forum.virtuemart.net/index.php?topic=126629.0
De 9e post (van Padalec) is ongeveer hetzelfde als mijn probleem denk ik.
In de tabel xxx_virtuemart_order_items, kolom product_attribute verschijnen de gekozen customfields dus ook bij mij.
In dat andere forum wordt dus blijkbaar een oplossing gevonden, maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen om het zelfde te proberen.
Ik ben gaan kijken naar mijntemplate/html/com_virtuemart/productdetails/default.php
Code:
<?php // Product custom_fields
if (!empty($this->product->customfieldsCart)) {
?>
<div class="product-fields">
<?php foreach ($this->product->customfieldsCart as $field) { ?>
<div class="product-field product-field-type-<?php echo $field->field_type ?>">
<?php if ($field->show_title) {?>
<span class="product-fields-title-wrapper"><span class="product-fields-title"><strong><?php echo vmText::_ ($field->custom_title) ?></strong></span>
<?php }
if ($field->custom_tip) {
echo JHTML::tooltip (vmText::_($field->custom_tip), vmText::_ ($field->custom_title), 'tooltip.png');
} ?></span>
<span class="product-field-display"><?php echo $field->display ?></span>
<span class="product-field-desc"><?php echo vmText::_($field->custom_field_desc) ?></span>
</div><br/>
<?php } ?>
</div>
<?php
}
Klopt dit? Of moet ik dezelfde aanpassing doen als die op dat ander forum, en hoe doe ik dat dan juist ( hier heb ik maar heel weinig kennis van).
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Amizan
- Nieuw op Joomla!NL
28 jan 2015 09:15
Dat zijn totaal andere problemen. En zoals al aangegeven: het werkt wel met een standaard template:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
28 jan 2015 09:24
Hey Astrid,
Welke standaardtemplate heb jij gebruikt? Je bedoelt toch gewoon de template in VM configuratie aanpassen hé?
Welke standaardtemplate heb jij gebruikt? Je bedoelt toch gewoon de template in VM configuratie aanpassen hé?
- Amizan
- Nieuw op Joomla!NL
28 jan 2015 09:30
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
28 jan 2015 12:18
Ok , dank je.
EN hoe moet het nu voor mekaar krijgen dat ik wel mijn huidige template kan blijven gebruiken voor mijn site en dat in virtuemart product detail protostar wordt gebruikt?
Wanneer ik gewoon de template aanpas in VM configuratie werkt het niet.
EN hoe moet het nu voor mekaar krijgen dat ik wel mijn huidige template kan blijven gebruiken voor mijn site en dat in virtuemart product detail protostar wordt gebruikt?
Wanneer ik gewoon de template aanpas in VM configuratie werkt het niet.
- Amizan
- Nieuw op Joomla!NL
28 jan 2015 18:29
Je gebruikt een commerciële template dus ik zou dit probleem bij de makers neerleggen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden