Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Virtuemart 2 naar Nederlands vertalen

Virtuemart 2 naar Nederlands vertalen

26 feb 2012 01:45
#1
Hoi,

Ik heb joomla 1.7.3 met VM 2.0 draaien, maar wil VM naar Nedrelands vertalen. Nu heb ik het Nederlandse taalpakket geinstalleerd, maat na activatie verdwijnen de categorien. Op de cart na, eigenlijk alle artikelen. Nu weet ik niet wat er ontbreekt aan de installatie en of ik niet iets gemist heb. Iemand een suggestie?

Alvast bedankt!
  • soedesh
  • soedesh's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 19

Virtuemart 2 naar Nederlands vertalen

26 feb 2012 07:43
#2
Is het misschien een optie voor je om, na het maken van een goede backup, zowel Joomla als VM op te waarderen na de laatste versie? De kans is vrij groot dat je problemen dan opgelost zijn.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Virtuemart 2 naar Nederlands vertalen

26 feb 2012 19:04 - 26 feb 2012 19:10
#3
Hoi Otto,

Dank voor je advies, maar had net een stapje teruggedaan van joomla 2.5 met VM 2.0.1h naar 1.7.3 met 2.0 Vorige combi bracht redelijk wat problemen qua stabiliteit en op een gegeven moment kwam ik geeneens meer op de cartpagina. Alles werkt met deze setup iets beter. Alleen moet ik de taal zien om te switchen, want handmatig duurt een beetje erg lang ook bij updates is dit erg onhandig. Ik ga ff verder zoeken.

Dit ziet er goed uit
maar kan het nergens op het net vinden, ook niet in de Joomla extensions

Gr,
Soedesh
Laatst bewerkt 26 feb 2012 19:10 door soedesh.
  • soedesh
  • soedesh's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 19
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.778 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie