Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Nederlandse taal
Nederlandse taal
27 feb 2013 15:52
Heb net Virtuemart geinstalleerd en alles werkt prima.
Echter is de taal in het Engels terwijl de website in het Nederlands is.
Virtuemart neemt toch automatisch de taal over die je gebruikt?
Iemand een enig waarom dit zo is? Heb al gekeken naar een taalpakket maar dan kon ik tientallen bestanden tegen. Dat lijkt me niet de oplossing.
Echter is de taal in het Engels terwijl de website in het Nederlands is.
Virtuemart neemt toch automatisch de taal over die je gebruikt?
Iemand een enig waarom dit zo is? Heb al gekeken naar een taalpakket maar dan kon ik tientallen bestanden tegen. Dat lijkt me niet de oplossing.
- robdegekste
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Nederlandse taal
27 feb 2013 16:01
Elke extensie heeft zijn eigen taalpakket. Maar
hier
heb je losse taalpakketten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Nederlandse taal
27 feb 2013 16:03
Zag die net ook al. Deze handleiding volgen en dan moet het lukken
Download de twee taalpakketten hier . Dit zijn beide zip bestanden. Pak deze uit op je lokale schijf.
Taalpakket Virtuemart 2.0 : Deze heeft twee zipmappen --
- Virtuemart_admin_nl-NL.zip ---> plaats de bestanden uit deze zip in: ...\ administrator\language\nl-NL\
- Virtuemart_site_nl-NL.zip --> plaats de bestanden uit deze zip in : ...\language\nl-NL\
Taalpakket Virtuemart 2.0 AOI: Deze heeft eveneneens twee zipmappen --
- Virtuemart_AIO_admin_nl-NL.zip --> plaats de bestanden uit deze zip in: ...\ administrator\language\nl-NL\
- Virtuemart_AIO_site_nl-NL.zip -- > plaats de bestanden uit deze zip in: ...\language\nl-NL\
De nederlandse taalbestanden die in het installatiebestand zitten van Virtuemart 2.0 zijn niet gemaakt door het taalteam van JC en niet volledig. Deze mag je gerust overschrijven.
Download de twee taalpakketten hier . Dit zijn beide zip bestanden. Pak deze uit op je lokale schijf.
Taalpakket Virtuemart 2.0 : Deze heeft twee zipmappen --
- Virtuemart_admin_nl-NL.zip ---> plaats de bestanden uit deze zip in: ...\ administrator\language\nl-NL\
- Virtuemart_site_nl-NL.zip --> plaats de bestanden uit deze zip in : ...\language\nl-NL\
Taalpakket Virtuemart 2.0 AOI: Deze heeft eveneneens twee zipmappen --
- Virtuemart_AIO_admin_nl-NL.zip --> plaats de bestanden uit deze zip in: ...\ administrator\language\nl-NL\
- Virtuemart_AIO_site_nl-NL.zip -- > plaats de bestanden uit deze zip in: ...\language\nl-NL\
De nederlandse taalbestanden die in het installatiebestand zitten van Virtuemart 2.0 zijn niet gemaakt door het taalteam van JC en niet volledig. Deze mag je gerust overschrijven.
- robdegekste
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Nederlandse taal
08 mei 2013 10:24
Ook ik wil graag virtuemart in het nederlands hebben, maar die link die je hierbij geeft werkt niet....
waar haal ik de juiste taalpakketten, zie door de bomen het bos niet meer.....
bvd....
waar haal ik de juiste taalpakketten, zie door de bomen het bos niet meer.....
bvd....
Lang leve de lol.
- stapper
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
Nederlandse taal
08 mei 2013 10:41
Is toch niet zo moeilijk. Kijk
hier
maar.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.630 seconden