Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Taal voor factuur

Taal voor factuur

06 mrt 2014 11:30
#1
Is het mogelijk om een taal voor een factuur te selecteren?

Ik krijg nu een factuur en heb daarbij het gevoel dat de taal willekeurig wordt geselecteerd. Hoe wordt de taal selectie gedaan?

Ik heb VM 2.0.26 ik combinatie met Joomla! 2.5.18 en geen extra templates en plugins voor Virtuemart geïnstalleerd.
Mijn site is een multilanguage site met EN, NL en DE.
  • ibergmans
  • ibergmans's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16

Taal voor factuur

06 mrt 2014 14:50 - 06 mrt 2014 14:56
#2
Als je alles goed en correct hebt ingesteld (in Joomla) zou Joomla de juiste taal kiezen kiezen voor Virtuemart.

Wisselt de taal in Joomla wel correct? Alles goed werkend? De menu's per taal en de menu-items per taal met component Virtuemart wisselen ook correct?
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Laatst bewerkt 06 mrt 2014 14:56 door Jelle.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Taal voor factuur

06 mrt 2014 17:27
#3
Ja alle taalwisselingen in Joomla! werken goed. In back-end en front-end en ook in virtuemart staan de talen goed. In de back-end zie ik ook Virtuemart items in de geselecteerde joomla! taal.

De taal van de invoice, waar is die afhankelijk van? De instellingen van je eigen back-end, de instellingen van je eigen front-end of de instellingen van de shopper?
  • ibergmans
  • ibergmans's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16

Taal voor factuur

06 mrt 2014 18:14
#4
De taal wordt opgehaald uit de taalbestanden die in de databank-tabellen staan
zie dit topic

en misschien is deze " Setting up Joomla 2.5 and Virtuemart 2 for multiple languages " ook interessant.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.851 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie