Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Vertaling content werkt niet meer
Vertaling content werkt niet meer
30 nov 2015 22:56 - 30 nov 2015 23:31
Beste Allen,
Sinds april ben ik in het bezit van een webshop. Nu is na het plaatsen van een Facebook button mijn content in de webshop veranderend van Nl naar EN. Nu heb ik al het veel gelezen op het forum, maar ik kom er nog niet uit.
Ik ben er inmiddels wel achter dat mijn webshop is geprogrammeerd in het Engels.
Alvast Bedankt,
Wesley
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Sinds april ben ik in het bezit van een webshop. Nu is na het plaatsen van een Facebook button mijn content in de webshop veranderend van Nl naar EN. Nu heb ik al het veel gelezen op het forum, maar ik kom er nog niet uit.
Ik ben er inmiddels wel achter dat mijn webshop is geprogrammeerd in het Engels.
Alvast Bedankt,
Wesley
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Wbally
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
- Berichten: 16
Vertaling content werkt niet meer
30 nov 2015 23:16
Hallo Wesley,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Content kan nooit zomaar van taal veranderen. Kan het zijn dat je een meertalige site had?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Content kan nooit zomaar van taal veranderen. Kan het zijn dat je een meertalige site had?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37438
Vertaling content werkt niet meer
30 nov 2015 23:24
Hallo Astrid,
Bedankt voor je snelle reactie. De website was in 1 taal te bekijken. Ik heb ook geprobeerd de virtuamart te updaten via de update button. De link werkte vervolgens niet.
Bij Extensies->taalbeheer-> geïnstalleerd website staan vervolgens Dutch Nl en English(United Kingdom).
Zodra ik de voorkeur op Dutch zet vind hij mijn producten op de webshop niet.
Bedankt voor je snelle reactie. De website was in 1 taal te bekijken. Ik heb ook geprobeerd de virtuamart te updaten via de update button. De link werkte vervolgens niet.
Bij Extensies->taalbeheer-> geïnstalleerd website staan vervolgens Dutch Nl en English(United Kingdom).
Zodra ik de voorkeur op Dutch zet vind hij mijn producten op de webshop niet.
- Wbally
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
- Berichten: 16
Vertaling content werkt niet meer
30 nov 2015 23:28
Heb je virtuemart nou wel of niet geupdate? Welke versie heb je?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37438
Vertaling content werkt niet meer
30 nov 2015 23:36
Versie 2.0.26d in combinatie met Joomla! 2.5.28.
De update is niet voltooid, met als melding Invalid Token, in store config
De update is niet voltooid, met als melding Invalid Token, in store config
- Wbally
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
- Berichten: 16
Vertaling content werkt niet meer
30 nov 2015 23:42
Maak een backup van je site. Download dan hier
dev.virtuemart.net/projects/virtuemart/files
versie 2.6.22 en installeer die via extensiebeheer.
versie 2.6.22 en installeer die via extensiebeheer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37438
Vertaling content werkt niet meer
30 nov 2015 23:50
Dankjewel, Ik ga hier morgen mee verder! Backup is te maken via de FTP?
grt,
Weesley
grt,
Weesley
- Wbally
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
- Berichten: 16
Vertaling content werkt niet meer
30 nov 2015 23:58
Nee, want dan heb je geen backup van je database. Installeer Akeeba backup.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37438
Vertaling content werkt niet meer
02 dec 2015 11:40 - 02 dec 2015 11:48
Hallo Astrid,
Bij het back-uppen krijg ik de volgende melding :Back-up mislukt
De uitvoering van de back-up is gestopt, omdat er een fout is opgetreden.
De laatste foutmelding was:
Bij het back-uppen krijg ik de volgende melding :Back-up mislukt
De uitvoering van de back-up is gestopt, omdat er een fout is opgetreden.
De laatste foutmelding was:
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.Couldn't write to the archive file; check the output directory permissions and make sure you have enough disk space available.[len=3216 / 8470]
- Wbally
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
- Berichten: 16
Vertaling content werkt niet meer
02 dec 2015 12:41
En heb je ook al gekeken of het wellicht aan de social media button ligt?
Zet deze eens uit en kijk dan nog eens.
Zet deze eens uit en kijk dan nog eens.
- David
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 1031
- Webneus 2
Vertaling content werkt niet meer
02 dec 2015 12:44
wbally,
wat betreft de back-up. De melding zegt mijn inziens genoeg. Controleer je schrijfrechten (systeeminstellingen) en controleer of je nog voldoende webruimte hebt (bijv. via je je directadmin, of neem contact op met je hoster).
wat betreft de back-up. De melding zegt mijn inziens genoeg. Controleer je schrijfrechten (systeeminstellingen) en controleer of je nog voldoende webruimte hebt (bijv. via je je directadmin, of neem contact op met je hoster).
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
- Berichten: 3634
Tijd voor maken pagina: 0.757 seconden