Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Foutmelding: Er is geen valuta gedefinieerd! Neem contact op
06 mrt 2012 22:01
Op mijn site heb ik virtuemart versie 2.0.2 geinstalleerd (2 bestanden) De installatie gaat goed, ik krijg geen foutmelding. Maar als ik vervolgens de winkelgegevens in wil vullen (of een willekeurige wijziging wil invoeren) krijg ik de volgende foutmelding:
Er is geen valuta gedefinieerd! Neem contact op met de beheerder. Als u zelf een beheerder bent, ga dan naar www.MIJNSITENAAM.nl/administrator/index....w=user&task=editshop
Ik gebruik versie van Joomla 2.5.2. Heb al geprobeerd virtuemart opnieuw te installeren maar dan krijg ik dezelfde melding.
Nieuwe nieuwsgierige joomla gebruiker
Er is geen valuta gedefinieerd! Neem contact op met de beheerder. Als u zelf een beheerder bent, ga dan naar www.MIJNSITENAAM.nl/administrator/index....w=user&task=editshop
Ik gebruik versie van Joomla 2.5.2. Heb al geprobeerd virtuemart opnieuw te installeren maar dan krijg ik dezelfde melding.
Nieuwe nieuwsgierige joomla gebruiker
- Marloez
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
06 mrt 2012 22:37
Hoi Marloez,
En als je de link volgt vul je bij Valuta in Euro (ook te selecteren uit de dropdown lijst)
Opslaan niet vergeten.
En als je de link volgt vul je bij Valuta in Euro (ook te selecteren uit de dropdown lijst)
Opslaan niet vergeten.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
07 mrt 2012 14:09
Ik ben niet volledig geweest in bovenstaand bericht. De link had ik al gevolgd en dan kom ik dus terug op de pagina waar ik ben.
- Marloez
- Nieuw op Joomla!NL
08 mrt 2012 11:08
zelfde probleem en de link werkt ook niet je blijft bij de zelfde pagina.
Groeten
Saint
Groeten
Saint
- saint
- Nieuw op Joomla!NL
08 mrt 2012 11:36En heb je op die pagina 3 tabbladen?Ik ben niet volledig geweest in bovenstaand bericht. De link had ik al gevolgd en dan kom ik dus terug op de pagina waar ik ben.
Leverancier/Klantinformatie/Algemene gebruikersinformatie
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 mrt 2012 14:32
Die heb ik wel maar dan krijg ik de melding Er is geen valuta gedefinieerd! Neem contact op met de beheerder. Als u zelf een beheerder bent, ga dan naar
saints-cube.com/tshirts/administrator/in...w=user&task=editshop
Terwijl de optie valuta op euro staat.
Groetjes
Saint
Terwijl de optie valuta op euro staat.
Groetjes
Saint
- saint
- Nieuw op Joomla!NL
08 mrt 2012 18:24
Bij mij exact hetzelfde.
Kan het zijn dat mijn profiel niet als beheerder van de virtuemart staat geregistreerd, of kan dat niet? Dat lijkt me dan nog enigszins een verklaring.
Al is het natuurlijk niet fijn voor jou saint, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Hou je mij op de hoogte aub als er in de situatie iets wijzigd. doe ik dat ook via dit forum. Hoop dat de oplossing nabij is.
Marloes
Kan het zijn dat mijn profiel niet als beheerder van de virtuemart staat geregistreerd, of kan dat niet? Dat lijkt me dan nog enigszins een verklaring.
Al is het natuurlijk niet fijn voor jou saint, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Hou je mij op de hoogte aub als er in de situatie iets wijzigd. doe ik dat ook via dit forum. Hoop dat de oplossing nabij is.
Marloes
- Marloez
- Nieuw op Joomla!NL
08 mrt 2012 18:29
Hierbij twee screenshotjes van een standaard installatie met voorbeelddata waar het wel werkt. Misschien dat dat helpt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
08 mrt 2012 18:54
Astrid thx voor de pics want ik dacht al dat ik dus alles moest invullen maar zag nu in jouw screenies dat ik het dus ook moest doen en nu werkt het
Dus Marloez dit is wat je moet doen
Bij webwinkel in de eerste tab de info invullen en ik heb bij de onderste drie gewoon even hallo neergezet om te testen.
En bij de 2 tab ook alles invullen en dan opslaan en het werkt
Groetjes
Saint
Dus Marloez dit is wat je moet doen
Bij webwinkel in de eerste tab de info invullen en ik heb bij de onderste drie gewoon even hallo neergezet om te testen.
En bij de 2 tab ook alles invullen en dan opslaan en het werkt
Groetjes
Saint
- saint
- Nieuw op Joomla!NL
12 mrt 2012 17:15
Jeuhhh bij mij is het ook gelukt!
- Marloez
- Nieuw op Joomla!NL
12 mrt 2012 17:26
Twee blije leden dus weer. Dan kan deze op slot.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden