Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Virtuemart 2.0.6 geen e-mailbevestiging van bestelling
19 apr 2012 14:16
Ik krijg geen e-mailbevestiging van de bestelling binnen. Ik las dat er ook al mensen problemen hadden bij versie 2.0.2.
Verder zijn er geen bijzondere modules geinstalleerd (lees bij de anderen over een ideal module die misschien problemen zou geven, maar dat is bij mij dus niet het geval).
Bij mijn eerdere VM2 test versies kreeg ik wel bestellingsemailberichten binnen.
Het "stel een vraag over dit produkt"-emailbericht in VM 2.0.6. krijg ik wel binnen.
Verder zijn er geen bijzondere modules geinstalleerd (lees bij de anderen over een ideal module die misschien problemen zou geven, maar dat is bij mij dus niet het geval).
Bij mijn eerdere VM2 test versies kreeg ik wel bestellingsemailberichten binnen.
Het "stel een vraag over dit produkt"-emailbericht in VM 2.0.6. krijg ik wel binnen.
- jelly
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
26 apr 2012 21:18
Heb je het SMTP log van je server nagekeken? Wordt het werkelijk verzonden?
- Otto
- Bezoeker
02 mei 2012 12:22
Er kunnen verschillende oorzaken zijn helaas, probeer sowieso 2.0.6 te gebruiken en daarnaast in de configuratie controlen dat Configuration > Templates > Safe Path ingevuld is.
iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
- David-Andrew
- Bekend met Joomla!NL
17 jul 2012 13:38
Na diep spitten op virtuemart.net forum heb ik van de week eindelijk de oplossing gevonden:
Het schijnt een bug te zijn in de laatste versie, iets wat bijt in combinatie met bepaalde php versies. Het zag er allemaal heel ingewikkeld uit, maar de snelste/eenvoudigste oplossing was om het bestand \libraries\phpmailer\phpmailer.php te vervangen door een oudere joomla versie. Ik heb het bestand van Joomla 2.5.4 geupload, en nu werkt het weer...
Het schijnt een bug te zijn in de laatste versie, iets wat bijt in combinatie met bepaalde php versies. Het zag er allemaal heel ingewikkeld uit, maar de snelste/eenvoudigste oplossing was om het bestand \libraries\phpmailer\phpmailer.php te vervangen door een oudere joomla versie. Ik heb het bestand van Joomla 2.5.4 geupload, en nu werkt het weer...
- jelly
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
17 jul 2012 13:41
Helaas is dit slechts een van de mogelijke oorzaken. Zie bovenstaande ook voor oorzaken en oplossingen voor andere mensen. Maar wel goed dat je een van de oorzaken en oplossing hebt gevonden!
iDEAL voor Virtuemart 3
- David-Andrew
- Bekend met Joomla!NL
17 jul 2012 13:43
Fijn dat het opgelost is voor jou.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.650 seconden