Ik krijg bij de AIO installer de melding:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/user/domains/domain.nl/public_html/libraries/joomla/filesystem/archive/tar.php on line 146
En bij meerdere nieuwe pogingen krijgen ik soms ook een wit scherm ipv een foutmelding.
Vervolgens concludeer ik dat de AIO het niet gedaan heeft omdat er bij verzendmethoden en betalingsmethoden niets staat. Bij het toevoegen van een verzendmethode krijg ik bijvoorbeeld vooraf deze waarschuwing:
Er zijn geen verzendplugins geïnstalleerd, ga alstublieft naar
dev.VirtueMart.net/projects/VirtueMart/files
en download / installeer mod_virtuemart_allinone
En bij het toch toevoegen:
vmError: TableShipmentmethods COM_VIRTUEMART_SHIPMENT_JPLUGIN_ID in het record ontbreekt! Kan het record niet opslaan zonder COM_VIRTUEMART_SHIPMENT_JPLUGIN_ID.
vmError: VmTableData::store failed - Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY' SQL=INSERT INTO `dwavh_virtuemart_shipmentmethods_nl_nl` (`virtuemart_shipmentmethod_id`,`shipment_name`,`shipment_desc`,`slug`) VALUES ('0','PostNL','PostNL','postnl')
vmError: TableShipmentmethods COM_VIRTUEMART_SHIPMENT_JPLUGIN_ID in het record ontbreekt! Kan het record niet opslaan zonder COM_VIRTUEMART_SHIPMENT_JPLUGIN_ID.
Vertaling is ook niet alles.... maar goed...
Klopt mijn conclusie dat dit komt door een niet goed lopende AIO installer? En hoe zou ik dat kunnen oplossen dan?