Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Geen valuta voor de winkel ingesteld! Ga naar...
Geen valuta voor de winkel ingesteld! Ga naar...
10 jun 2012 19:22 - 17 jun 2012 19:58
Goedenavond,
Dit weekeinde bezig geweest met upgrade van 1.5.25 naar 2.5.4 en vm 2.06. De melding "Geen valuta voor de winkel ingesteld! Ga naar" komt nu steeds op. Eerder kon ik dan de valuta aangeven en ook de andere valuta die we in de shop willen. Nu lukt dat niet, omdat ik steeds in een overzicht kom, waar ik de volgende regel ca. 15 keer zie: (zal te maken hebben dat ik nu als klant wordt gezien)
vmError: getOrderStatusName: couldnt find order_status_name for A
vmError: getOrderStatusName: couldnt find order_status_name for T
waaronder ik dan alleen de tabjes:
Aanvullende informatie Algemene klantgegevens Bestellingen
zie, dus niet meer ergens terechtkom waar ik de valuta dus echt kan aanpassen. Ik weet dat dit probleem vaker voorkomt en heb ook wel internationale fora bekeken maar daar is er vooral ergernis over dat het nog niet is opgelost, dus daar kom ik niet verder mee.
Iemand die het al gelukt is?
Bedankt,
Eric
Edit George V.: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Dit weekeinde bezig geweest met upgrade van 1.5.25 naar 2.5.4 en vm 2.06. De melding "Geen valuta voor de winkel ingesteld! Ga naar" komt nu steeds op. Eerder kon ik dan de valuta aangeven en ook de andere valuta die we in de shop willen. Nu lukt dat niet, omdat ik steeds in een overzicht kom, waar ik de volgende regel ca. 15 keer zie: (zal te maken hebben dat ik nu als klant wordt gezien)
vmError: getOrderStatusName: couldnt find order_status_name for A
vmError: getOrderStatusName: couldnt find order_status_name for T
waaronder ik dan alleen de tabjes:
Aanvullende informatie Algemene klantgegevens Bestellingen
zie, dus niet meer ergens terechtkom waar ik de valuta dus echt kan aanpassen. Ik weet dat dit probleem vaker voorkomt en heb ook wel internationale fora bekeken maar daar is er vooral ergernis over dat het nog niet is opgelost, dus daar kom ik niet verder mee.
Iemand die het al gelukt is?
Bedankt,
Eric
Edit George V.: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Barbiere di Figaro
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
- Berichten: 31
Geen valuta voor de winkel ingesteld! Ga naar...
11 jun 2012 10:00 - 11 jun 2012 10:00
Hallo Eric,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je de optie bij Update/migratie "Installeer tabellen of indien noodzakelijk deze bijwerken" al geprobeerd? Wel eerst even backup maken voor de zekerheid.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je de optie bij Update/migratie "Installeer tabellen of indien noodzakelijk deze bijwerken" al geprobeerd? Wel eerst even backup maken voor de zekerheid.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37440
Geen valuta voor de winkel ingesteld! Ga naar...
11 jun 2012 10:19
Hoi Astrid,
Had al gehoopt dat jij zou reageren. Je weet er echt heel veel van zeg!
Jouw optie (en allerlei andere opties binnen VM onder het stukje migratie / gereedschap heb ik wel geprobeerd.
Ik had eerder de melding om de valuta in te stellen en dan kwam ik direct in het goede tabje, waar ik ze dan kon instellen. Nu kom ik steeds in een soort eigen profiel, maar wat ik daar ook in doe of opsla, ik kom niet meer later bij het menu waarin ik ook de valuta kan aanpassen.
Dus ik vermoed dat mijn rechten niet goed zijn, maar als ik kijk dan ben ik superadmin etc.
Dank voor je reactei!
Eric
Had al gehoopt dat jij zou reageren. Je weet er echt heel veel van zeg!
Jouw optie (en allerlei andere opties binnen VM onder het stukje migratie / gereedschap heb ik wel geprobeerd.
Ik had eerder de melding om de valuta in te stellen en dan kwam ik direct in het goede tabje, waar ik ze dan kon instellen. Nu kom ik steeds in een soort eigen profiel, maar wat ik daar ook in doe of opsla, ik kom niet meer later bij het menu waarin ik ook de valuta kan aanpassen.
Dus ik vermoed dat mijn rechten niet goed zijn, maar als ik kijk dan ben ik superadmin etc.
Dank voor je reactei!
Eric
- Barbiere di Figaro
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
- Berichten: 31
Geen valuta voor de winkel ingesteld! Ga naar...
11 jun 2012 10:31
Denk dat je
hier
wel iets aan hebt dan.
En ik weet echt niet veel hoor. Maar kan blijkbaar wel goed zoeken
En ik weet echt niet veel hoor. Maar kan blijkbaar wel goed zoeken
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37440
Geen valuta voor de winkel ingesteld! Ga naar...
11 jun 2012 10:55
Bedankt, had ik nog niet gevonden, maar ga het vanavond meteen proberen.
- Barbiere di Figaro
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
- Berichten: 31
Geen valuta voor de winkel ingesteld! Ga naar...
17 jun 2012 19:43
Was het alweer vergeten, maar de oplossing waar Astrid naar verwees bleek te helpen. Heeft te maken met het aanzetten van het multi-vendor-system. Ik verwijs voor de juiste uitleg graag naar de link in het antwoord van Astrid.
Opgelost dus.
Opgelost dus.
- Barbiere di Figaro
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
- Berichten: 31
Tijd voor maken pagina: 0.789 seconden