Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Na upgrade naar 2.010 staan alle artikelen weer in kilogramm
24 sep 2012 12:13
Hoi
Ik ben een webshop aan het maken met ongeveer 180 categorien met diverse artikelen per categorie. Ivm de verzendkosten en gewicht alles in grammen gezet. Na upgrade naar 2.010 zijn alle artikelen opeens weer in kilogram (en klopt mijn verzenden dus niet)
want eerst stond er dus 650 gram nu dus 650 kilo. Gezien de hoeveelheid artikelen (1600) is dat niet zo tof. Iemand een suggestie???
Ik ben een webshop aan het maken met ongeveer 180 categorien met diverse artikelen per categorie. Ivm de verzendkosten en gewicht alles in grammen gezet. Na upgrade naar 2.010 zijn alle artikelen opeens weer in kilogram (en klopt mijn verzenden dus niet)
want eerst stond er dus 650 gram nu dus 650 kilo. Gezien de hoeveelheid artikelen (1600) is dat niet zo tof. Iemand een suggestie???
- jannie
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
24 sep 2012 21:37
Onder Configuratie tabblad Winkelfront (Site) kan je de standaard gewichtseenheid weer op Gram zetten.
Verklaring: door het updaten worden alle instellingen weer op de default waardes gezet. Loop dus alle instellingen in configuratie even door.
Verklaring: door het updaten worden alle instellingen weer op de default waardes gezet. Loop dus alle instellingen in configuratie even door.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
24 sep 2012 21:53
hallo
Ik heb dit inderdaad teruggezet op gram maar in de artikelen blijft alles op kilogram staan.
Best grappig een bol wol van 50 kilo!
Ik heb nu maar weer mijn backup teruggezet
Ik heb dit inderdaad teruggezet op gram maar in de artikelen blijft alles op kilogram staan.
Best grappig een bol wol van 50 kilo!
Ik heb nu maar weer mijn backup teruggezet
- jannie
- Bekend met Joomla!NL
-
18 okt 2012 12:21
Anne, heb je nog een suggestie, want ik wil graag upgraden ivm veiligheid...
- jannie
- Bekend met Joomla!NL
-
18 okt 2012 14:24
Dan zou je i.p.v. via VM backend > Configuratie misschien direct het bestandje virtuemart.cfg.php kunnen wijzigen?
Ik weet dus niet of dit werkt
Onder #shopfront zoek je op:
weight_unit_default=KG
en je wijzigt dit naar
weight_unit_default=GR
Ik weet dus niet of dit werkt
Onder #shopfront zoek je op:
weight_unit_default=KG
en je wijzigt dit naar
weight_unit_default=GR
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
23 okt 2012 09:39
Nog even ernaar gekeken met Astrid (die was me al met iets anders aan het helpen). Het blijkt dat in de database wel alles in grammen staat maar in de artikelen onder Vm zelf dus niet. Dus een VM foutje. Laten we het maar als opgelost zetten want het werkt verder wel goed.
- jannie
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.677 seconden