Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Producten toevoeging knop naar winkel mandje in VM 2.0.16,
24 dec 2012 22:53
Hoi, naar update van Joomla 2.5.8, met VM2.0.14 naar VM2.0.16, is weer aan paar modules en afbeelding weer krom gegaan of allemaal niet meer afzienbaar in de frontend, bijvoorbeeld, de artikel toevoeging knop is in eens kwijt, sommige afbeelding overlapt de afgemeten grens, wat kan ik doen om de add to cart knop in de frontend weer hersteld.
- aliteejay
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
25 dec 2012 12:30
Voor wat betreft je images: ik vermoed dat je de aanpassingen die je eerder gegeven zijn hebt gedaan in je virtuemart.css en dat die weer overschreven zijn. Je kunt deze beter in de css van je template doen.
Ik zie dat er al meer vragen zijn over de add to cart button hier .
Ik heb nog geen oplossing, maar misschien heeft een ander lid de update gedaan en weet hoe je dit kunt herstellen. Anders dat draadje op het VM forum even blijven volgen.
Ik zie dat er al meer vragen zijn over de add to cart button hier .
Ik heb nog geen oplossing, maar misschien heeft een ander lid de update gedaan en weet hoe je dit kunt herstellen. Anders dat draadje op het VM forum even blijven volgen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 dec 2012 16:23
Hoi Astrid, bedankt voor de link, maar het is geen oplossing op dat link, hoe kan niet terug naar de vorige versie VM 2.0.14, want dat werk wel als een webshop, zonder een producten toevoegen mogelijkheden, is ook geen webshop, of moet men nu betalen voor een werkende winkel mandje om dat knop te herstellen?
of moet men ergens in de css aanpassen, aub, update
of moet men ergens in de css aanpassen, aub, update
- aliteejay
- Bezoeker
27 dec 2012 16:57
Ik weet het ook niet. Heb je je configuratie al eens nagekeken? Ik heb net op een testsite een update gedaan en krijg gewoon de knop Add to cart.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
27 dec 2012 22:26
Ik heb het naar bekijken, het doe gewoon niet meer, volgens moet nu een winkel mandje module apart installeren, want ik probeer nu een nieuwe winkel mandje module te creëren in de module beheer, maar er is geen winkel mand module in VM2.0.16, of wel?
- aliteejay
- Bezoeker
27 dec 2012 22:34
Die is er wel. Heb je de AIO ook geupdate naar 2.0.16?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
27 dec 2012 23:04
ja, ook plugins bijgewerkt, ik snap het gewoon niet, er deed het wel toen met VM2.0.16, en de vmsite-ltr.css (in /components/com_virtuemart/assets/css) is wel add to cart te zien, plus ik heb de eerdere img aanpassen weg gedaan, en het help ook niet. Want nu als er zo start is geen webshop.
- aliteejay
- Bezoeker
27 dec 2012 23:12
Ik heb dat helemaal gedaan, ook de aanpassen aan de vmsite-ltr.css (in /components/com_virtuemart/assets/css) map is weg, ook de winkel mand module is niet meer mogelijk om te creëren in module beheer, ik had probeer een nieuwe winkel mand te creëren, dat gaat ook niet, moet ik las ergens dat ik moet de cache spullen, helpt dat?
- aliteejay
- Bezoeker
28 dec 2012 16:54 - 28 dec 2012 17:10
In de vmsite-ltr.css (in /components/com_virtuemart/assets/css) map, staat well add to cart met afmeten, afbeelding, net als een onderstaan deel van dat map, waarom doet het niet?
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
span.quantity-box{float:left;width:27px;padding-top:5px;}
input.quantity-input{height:19px;width:25px;text-align:center;font-weight:700;padding:2px;}
span.quantity-controls{width:15px;float:left;padding-top:2px;margin:0 0 0 10px;}
span.quantity-controls input.quantity-controls{height:14px;border:none;width:15px;}
span.quantity-controls input.quantity-plus{background:url(../images/vmgeneral/quantity-controls.png) repeat-x;margin-bottom:2px;}
span.quantity-controls input.quantity-minus{background:url(../images/vmgeneral/quantity-controls.png) repeat-x;background-position:15px 0;}
.addtocart-bar{margin:0;padding:0;}
span.addtocart-button{width:152px;float:left;margin:0 0 0 10px;}
span.cart-images img {
float: left;
margin: 0;
width: 45px;
}
span.addtocart-button input.addtocart-button,span.addtocart-button input.notify-button{width:152px;background:#e8e8e8 url(../images/vmgeneral/backgrounds.png) top repeat-x;background-position:0 -160px;color:#fff;border:solid #00a000 1px;border-radius:4px;-webkit-border-radius:4px;-moz-border-radius:4px;font-size:14px;cursor:pointer;height:34px;text-align:center;letter-spacing:1px;padding:4px 5px;}
span.addtocart-button input.addtocart-button-disabled {width:auto;background:#f2f2f2 top repeat-x;border:solid #333 1px;border-radius:4px;-webkit-border-radius:4px;-moz-border-radius:4px;font-size:14px;cursor:pointer;height:34px;text-align:center;letter-spacing:1px;padding:4px 5px;color:#333;margin:10px 0px 0px 0px;}
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- aliteejay
- Bezoeker
28 dec 2012 17:13Joomla cache en browser cache moet je altijd legen na een aanpassing.ik las ergens dat ik moet de cache spullen
En vriendelijk verzoek om je aan de forumregels te houden en je topic niet te bumpen. Aangezien je extra info aanleverde, zullen we het voor deze keer door de vingers zien.
Het feit dat definities in je css staan, wil nog niet zeggen dat ze dan ook werken.
Je zou nog een keer kunnen proberen om VM 2.0.16 en AIO van de site van VM te downloaden en via extensiebeheer te installeren. Maak wel eerst een backup van je site!
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
29 dec 2012 11:30
Beste mooie guru, het is gelukt, het was inderdaad de configuratie, ik heb de verkeerd optie gekozen met weergeven, nu heb ik op default is alles weer ok, bedankt nog voor je help,
- aliteejay
- Bezoeker
29 dec 2012 11:31
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.709 seconden