Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Krijg Virtuemart niet geinstalleerd
31 jan 2013 13:55
31 jan 2013 13:55 door remo.
Heeft onderwerp gestart
Krijg Virtuemart niet geinstalleerd #1
Ik probeer Virtuemart te installeren. Daarvoor heb ik Joomla 2.5 geinstalleerd en wil ik VM 2.0.18a installeren.
Het eerste pakket gaat nog, maar de OIA geeft;
Warning: require(/home/xxxxxx/domains/name/public_html/fs/plugins/vmpayment/standard/standard.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/xxxxxx/domains/name/public_html/fs/tmp/install_510a685ae6e5b/script.vmallinone.php on line 332
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '/home/xxxxxx/domains/name/public_html/fs/plugins/vmpayment/standard/standard.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/xxxxxxx/domains/name/public_html/fs/tmp/install_510a685ae6e5b/script.vmallinone.php on line 332
Heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Wie wil en kan mij helpen?
Het eerste pakket gaat nog, maar de OIA geeft;
Warning: require(/home/xxxxxx/domains/name/public_html/fs/plugins/vmpayment/standard/standard.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/xxxxxx/domains/name/public_html/fs/tmp/install_510a685ae6e5b/script.vmallinone.php on line 332
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '/home/xxxxxx/domains/name/public_html/fs/plugins/vmpayment/standard/standard.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/xxxxxxx/domains/name/public_html/fs/tmp/install_510a685ae6e5b/script.vmallinone.php on line 332
Heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Wie wil en kan mij helpen?
31 jan 2013 14:11
Krijg Virtuemart niet geinstalleerd #2
Vreemd. Als je VM wel kunt installeren, dan zou verder alles goed moeten staan. Gebruik je de .zip versie of de .tar.gz versie? Als je die laatste gebruikt, dan misschien de .zip versie proberen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit Forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
31 jan 2013 14:14
Krijg Virtuemart niet geinstalleerd #3
Is het mogelijk dat Apache ergens eigenaar van geworden is?
Artenweb.nl
creatieve unieke Joomla websites die werken!
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
Tijd voor maken pagina: 0.184 seconden