Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
installatie probleem
installatie probleem
22 feb 2013 11:21
Hi allemaal,
Wie zou me kunnen helpen. Probeer nl virtuemart te installeren maar krijg steeds een foutmelding:
"Component installeren: Een ander component maakt al gebruik van de map: /home/raoul/domains/tanra.eu/public_html/website/administrator/components/com_virtuemart"
Maar als ik daar ga kijken staat er geen component. Heb het eergisteren ook geprobeerd te installeren en halverwege viel het internet uit. (lekker handig he), maar goed toen heb ik bij component com_virtuemart v verwijderd .
Wie weet wat ik over t hoofd zie of fout doe?
alvast dank
Wie zou me kunnen helpen. Probeer nl virtuemart te installeren maar krijg steeds een foutmelding:
"Component installeren: Een ander component maakt al gebruik van de map: /home/raoul/domains/tanra.eu/public_html/website/administrator/components/com_virtuemart"
Maar als ik daar ga kijken staat er geen component. Heb het eergisteren ook geprobeerd te installeren en halverwege viel het internet uit. (lekker handig he), maar goed toen heb ik bij component com_virtuemart v verwijderd .
Wie weet wat ik over t hoofd zie of fout doe?
alvast dank
- semfloris
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
installatie probleem
22 feb 2013 13:28
Waarschijnlijk staat er toch nog ergens een restbestand, wellicht dat je via Extplorer eens kan kijken?
- Robby van der Zande
- Bekend met Joomla!NL
installatie probleem
22 feb 2013 14:28
Hallo semfloris,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wat je ook nog zou kunnen doen is eerst even een backup van je database maken en dan met phpmyadmin kijken in de tabel [prefix]_extensions of daar nog een vermelding naar VM staat.
En kijk iig nog even goed je mappen. je hebt /administrator/components en /components
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wat je ook nog zou kunnen doen is eerst even een backup van je database maken en dan met phpmyadmin kijken in de tabel [prefix]_extensions of daar nog een vermelding naar VM staat.
En kijk iig nog even goed je mappen. je hebt /administrator/components en /components
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
installatie probleem
22 feb 2013 15:46
dank je, leuk en goed forum. adequaat....
Klopt was ik vergegten te kijken in administrator/components/...
stond idd nog n file..
kan nu weer vers opnieuw beginnen..
Klopt was ik vergegten te kijken in administrator/components/...
stond idd nog n file..
kan nu weer vers opnieuw beginnen..
- semfloris
- Nieuw op Joomla!NL
installatie probleem
22 feb 2013 15:50
alles is weg, maar blijk ik n nieuw probleem te hebben!!!!
Ik dacht n paar dagen terug dat t aan mijn internet lag, maar nu start hij met installeren en wordt na n paar seconden alles wit en gaat hij niet door en blijft hij hangen. ik kan wel anderen componenten installeren. Dus dat is raar denk ik dan...
weten jullie misschien wat t is...
Ik dacht n paar dagen terug dat t aan mijn internet lag, maar nu start hij met installeren en wordt na n paar seconden alles wit en gaat hij niet door en blijft hij hangen. ik kan wel anderen componenten installeren. Dus dat is raar denk ik dan...
weten jullie misschien wat t is...
- semfloris
- Nieuw op Joomla!NL
installatie probleem
22 feb 2013 16:06
was even overgestapt op n windows system ipv mijn mac...
daar krijg ik de melding kan geen xml bestand vinden?
daar krijg ik de melding kan geen xml bestand vinden?
- semfloris
- Nieuw op Joomla!NL
installatie probleem
22 feb 2013 16:11
denk dat ik de mac in de prullenpak gooi met de windwos heb ik t na n paar aanpassingen weer op de rit en geïnstalleerd..
toch bedankt...
toch bedankt...
- semfloris
- Nieuw op Joomla!NL
installatie probleem
22 feb 2013 16:20
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.748 seconden