Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Producten niet meer zichtbaar na upgrade
18 mrt 2013 18:03 - 18 mrt 2013 18:03
Heb net een Virtuemart upgrade van VM 2.0.20a naar 2.0.20b uitgevoerd.
Nu zijn mijn producten (details) in de winkel niet meer zichtbaar. Als ik op een product in het productoverzicht klik en normaal de detailpagina zou zien, kom ik nu weer in categorie overzicht terecht.
Weet iemand hoe dat kan?
groetjes,
Hennie
Joomla 2.5.9.
Nu zijn mijn producten (details) in de winkel niet meer zichtbaar. Als ik op een product in het productoverzicht klik en normaal de detailpagina zou zien, kom ik nu weer in categorie overzicht terecht.
Weet iemand hoe dat kan?
groetjes,
Hennie
Joomla 2.5.9.
- Hennie2402
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
18 mrt 2013 18:32
Voor zover ik kan zien is er niets veranderd wat dat betreft tussen 2.0.20a en 2.0.20b. Ik kan het ook niet reproduceren. Weet je zeker dat het daarvoor wel goed werkte?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 mrt 2013 18:48
Ja gisteren heeft het wel gewerkt. Vandaag weer een hoop categorieën ingebracht. Module gekoppeld etc.
Heb al van alles nagekeken maar volgens mij staan de instellingen verder goed.
Firebug geeft ook niets weer op de pagina waar het product zou moeten verschijnen.
Graag suggesties.. Heb ook versie 2.0.20a weer geprobeerd.. maar geen verandering, dus maar weer 2.0.20b geüpload.
Wat wel raar was tijdens het testen vandaag dat ik een subartikel wilde toevoegen die ik niet meer gewoon kon verwijderen (d,m,v, kruisje). Dus toen maar het hele artikel verwijderd.
groetjes,
Hennie
Heb al van alles nagekeken maar volgens mij staan de instellingen verder goed.
Firebug geeft ook niets weer op de pagina waar het product zou moeten verschijnen.
Graag suggesties.. Heb ook versie 2.0.20a weer geprobeerd.. maar geen verandering, dus maar weer 2.0.20b geüpload.
Wat wel raar was tijdens het testen vandaag dat ik een subartikel wilde toevoegen die ik niet meer gewoon kon verwijderen (d,m,v, kruisje). Dus toen maar het hele artikel verwijderd.
groetjes,
Hennie
- Hennie2402
- Bekend met Joomla!NL
-
18 mrt 2013 19:55
Heb alles nog eens getest... Via geen enkele optie (search, module, menu, special produkts etc..) wordt de product detail pagina geopend.
Het artikel is zichtbaar op de overzichtspagina.. klik je hierop dan gaat zelfs de url terug naar "index.php?option=com_virtuemart"
iemand?
groetjes
Het artikel is zichtbaar op de overzichtspagina.. klik je hierop dan gaat zelfs de url terug naar "index.php?option=com_virtuemart"
iemand?
groetjes
- Hennie2402
- Bekend met Joomla!NL
-
19 mrt 2013 12:46
Gebruik je een speciale VM template?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 mrt 2013 17:48
Nee nog niet.. gebruik een Joomla template van Yootheme (hiermee in andere webshops ook geen problemen). Heb ook nog de standaard template van Joomla geprobeerd. Maar het rare is dat het gewoon heeft gefunctioneerd.. Tijdens het bouwen getest .. alles doet het, verder fine tunen en ondertussen de update gedaan. Voor mijn gevoel alle instellingen nagekeken, maar staan goed..
groetjes,
Hennie
groetjes,
Hennie
- Hennie2402
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.662 seconden