Op dinsdag 2 mei 2023 is Joomla 4.3.1 vrijgegeven. Deze update repareert bugs uit Joomla 4.3.0. Maak altijd eerst… https://t.co/BzohzqRZKr
Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Na update VM3.0.18 speciaal veld in verwante artikelen?
13 nov 2016 23:33
Heeft onderwerp gestart
Na update VM3.0.18 speciaal veld in verwante artikelen? #1
Na update naar VM3.0.18 (Joomla 3.6.4) is er plots een "Speciaal veld" zichtbaar na het klikken op "bestellen" bij alle producten in het scherm "Toevoegen artikel is gelukt", "Misschien bent u ook geïnteresseerd in..."
Makkelijk is even op de volgende link te klikken en te "bestellen": www.gezondehuidwinkel.nl/dermalogica-multi-active-toner-250ml-detail
In het scherm "Toevoegen artikel is gelukt" zie Je nu naast 3 of 4 producten ook een speciaal veld dat hier niet thuis hoort? Zie ook de bijlage. Geen idee waar ik dit kan verwijderen.
Iemand?
Groeten, John
Makkelijk is even op de volgende link te klikken en te "bestellen": www.gezondehuidwinkel.nl/dermalogica-multi-active-toner-250ml-detail
In het scherm "Toevoegen artikel is gelukt" zie Je nu naast 3 of 4 producten ook een speciaal veld dat hier niet thuis hoort? Zie ook de bijlage. Geen idee waar ik dit kan verwijderen.
Iemand?
Groeten, John
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken
14 nov 2016 10:10
Na update VM3.0.18 speciaal veld in verwante artikelen? #2
Ik denk dat het door je template veroorzaakt wordt. Neem eerst even contact op met de makers.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit Forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
Tijd voor maken pagina: 0.180 seconden