Op dinsdag 2 mei 2023 is Joomla 4.3.1 vrijgegeven. Deze update repareert bugs uit Joomla 4.3.0. Maak altijd eerst… https://t.co/BzohzqRZKr
Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Waarschuwing: Row size too large. bij Updaten VM naar 3.2.1
31 mrt 2017 12:52
31 mrt 2017 12:57 door Jelle.
Heeft onderwerp gestart
opgelost Waarschuwing: Row size too large. bij Updaten VM naar 3.2.1 #1
Bij het updaten naar Virtuemart 3.2.1 krijg ik een waarschuwing.
Ik merk echter niets aan de webwinkel op het eerste oog, dien ik nog stappen te nemen om dit op te lossen of kan ik deze melding negeren?
Waarschuwing
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Ik merk echter niets aan de webwinkel op het eerste oog, dien ik nog stappen te nemen om dit op te lossen of kan ik deze melding negeren?
Waarschuwing
Row size too large. The maximum row size for the used table type, not counting BLOBs, is 65535. This includes storage overhead, check the manual. You have to change some columns to TEXT or BLOBs SQL=ALTER TABLE `#__virtuemart_customs` CHANGE COLUMN `custom_value` `custom_value` VARCHAR(4096) COMMENT 'DEFAULT VALUE' AFTER `custom_tip`
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
01 apr 2017 13:41
opgelost Waarschuwing: Row size too large. bij Updaten VM naar 3.2.1 #2
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit Forum (niet per PM of E-mail) | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
03 apr 2017 10:29
Heeft onderwerp gestart
opgelost Waarschuwing: Row size too large. bij Updaten VM naar 3.2.1 #3
Inderdaad, ik heb het al gevonden in dit topic:
forum.virtuemart.net/index.php?topic=137004.msg479655#msg479655
forum.virtuemart.net/index.php?topic=137004.msg479655#msg479655
Tijd voor maken pagina: 0.217 seconden