Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost "laatste nieuwe artikels" maar dan alles op de website ?

"laatste nieuwe artikels" maar dan alles op de website ?

08 nov 2014 22:50
#1
Hallo,

op onze goed draaiende Joomla site merkte ik dat we één ding nog missen, nl een overzicht (bv max 5 items) van alle laatste nieuwe artikels op de website.

Ten eerste zou ik al niet echt weten op welke term ik zou moeten zoeken, want bv "latest news" of zo is al niet echt juist;
Als ik al dan niet extensies vindt om updates te tonen, dan gaat het bijna altijd over slechts 1 te kiezen categorie. Maar ik zou een lijst willen van ALLE soorten documenten (artikels) die op de site gemaakt hebben, dus niet echt specifiek voor 1 categorie.

Daarom probeer ik het even hier op het forum. Kan hetgeen ik wil met een standaard Joomla manier of moet ik een bepaalde extensie gebruiken en indien dit laatste, enige suggestie ?

Vriendelijke groeten en alvast bedankt,
Davy
Discussie gesloten.
  • DavyC
  • DavyC's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 85

"laatste nieuwe artikels" maar dan alles op de website ?

09 nov 2014 09:03
#2
Op één plaats tonen van laatste nieuws en documenten gaat niet met standaard Joomla!, maar ieder apart kan wel.
Voor de artikelen kun je werken met de module "Laatste nieuws" die standaard in Joomla! wordt aangeboden.
Zet die maar eens op een module-positie in je template en activeer die daar.
Bij de instellingen kun je zelf selecteren uit welke categorieën het laatste nieuws (meest recent geplaatst) moet worden getoond.

Voor documenten is dat wat lastiger, want het hangt af van de extensie die je gebruikt om documenten (bijvoorbeeld downloads) te tonen.
Extensies zoals JDownloads, DOCMan, Phoca Download hebben een module beschikbaar om de meest recent geplaatste documenten te tonen.

Met de combinatie van deze twee modules heb je dus wat je wil, Klik hier maar eens om onderaan de pagina een voorbeeld te zien.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179

"laatste nieuwe artikels" maar dan alles op de website ?

10 nov 2014 21:11
#3
Wouter, eigenlijk kon dit niet simpeler, ik ging het weer te ver zoeken...
Het is gelukt zoals je zei.
Bedankt voor de hulp...

Vriendelijke groeten,

Davy
Discussie gesloten.
  • DavyC
  • DavyC's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 85
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.878 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie