Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
arii image slider - positie
12 jan 2015 10:07
Hallo,
We hebben een website, die gebouwd werd met joomla 3.1 waar we nu graag enkele slideshows in willen laten afspelen.
bontinckbvba.be
Ik heb een slideshow gemaakt met de module arii image slider, het maken verliep perfect maar we krijgen deze nu niet geïnstalleerd op de website... de posities waarmee hij zichtbaar wordt zijn de positie voor de zoekfunctie, een zijbalk, de positie voor de menubalk of de voetnoot,... alle posities dus waar hij net niet hoort af te spelen...
Hoe krijg ik de slideshow nu op de juiste plaats, in de inhoud ?
Heeft iemand een idee ?
Alvast bedankt !
We hebben een website, die gebouwd werd met joomla 3.1 waar we nu graag enkele slideshows in willen laten afspelen.
bontinckbvba.be
Ik heb een slideshow gemaakt met de module arii image slider, het maken verliep perfect maar we krijgen deze nu niet geïnstalleerd op de website... de posities waarmee hij zichtbaar wordt zijn de positie voor de zoekfunctie, een zijbalk, de positie voor de menubalk of de voetnoot,... alle posities dus waar hij net niet hoort af te spelen...
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Hoe krijg ik de slideshow nu op de juiste plaats, in de inhoud ?
Heeft iemand een idee ?
Alvast bedankt !
- kabal
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
12 jan 2015 10:39
Is het mogelijk om van deze slideshow een plugin-code of zo te genereren zodat ik die als code in een bericht kan plaatsen op de juiste plaats ?
Bestaat er zoiets ?
Of bestaan er slideshows die ik als code kan plaatsen ?
Bestaat er zoiets ?
Of bestaan er slideshows die ik als code kan plaatsen ?
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
12 jan 2015 10:47
Modules anywhere
van nonumber iets voor jou?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
12 jan 2015 11:29
Zo te zien zit er een hele mooie
slider
in de template, die in te stellen is via templatebeheer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 jan 2015 13:58
Ja, het klopt dat er een mooie slideshow in de template zit maar die is enkel op de homepagina te gebruiken en kan slechts 3 foto's tonen...
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
12 jan 2015 16:35
Dikke merci !
Ik kan de slideshow (wel beperkt, oa de navigatiepijlen en thumbnails zijn onzichtbaar) toch al in een artikel invoegen, wel vrij klein
Is niet volledig zoals ik het wou maar, zeker dan toch voor de homepagina, ik ben door de template heel beperkt vrees ik...
Ik kan de slideshow (wel beperkt, oa de navigatiepijlen en thumbnails zijn onzichtbaar) toch al in een artikel invoegen, wel vrij klein
Is niet volledig zoals ik het wou maar, zeker dan toch voor de homepagina, ik ben door de template heel beperkt vrees ik...
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
16 jan 2015 14:13
Ik sluit dit topic, omdat je deze vraag nog een keer hebt gesteld en crossposting hier verboden is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.921 seconden