Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
JCE Media Box afdruk-opties?
25 nov 2016 14:24
In de JCE Mediabox kun je prima PDF bestanden tonen. Een druk op de rechterknop laat een klein kadertje zien waarop staat "Opslaan Als". Is er ook een mogelijkheid om daar "Afdrukken" bij te krijgen?
- nomos
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
25 nov 2016 19:17 - 25 nov 2016 19:20
Volgens mij denk je verkeerd.
Als je een pdf op e website toont, dan bekijk je het in een willekeurige browser.
Het is afhankelijk van de instellingen van de lokale browser of er een mogelijkheid is om een pdf te kunnen opslaan.
Dat is niet iets wat je vanuit de website regelt.
Aanvulling:
Vanuit de instellingen binnen Joomla kun je natuurlijk wel de optie voor printen van een artikel aanzetten.
Als je dat goed wil doen, dan moet je ook een aparte css aanmaken voor het printen.
Als je een pdf op e website toont, dan bekijk je het in een willekeurige browser.
Het is afhankelijk van de instellingen van de lokale browser of er een mogelijkheid is om een pdf te kunnen opslaan.
Dat is niet iets wat je vanuit de website regelt.
Aanvulling:
Vanuit de instellingen binnen Joomla kun je natuurlijk wel de optie voor printen van een artikel aanzetten.
Als je dat goed wil doen, dan moet je ook een aparte css aanmaken voor het printen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
30 nov 2016 11:47
Hoi Woody.
Ik snap je verhaal, maar juist met de JCE MEDIABOX is het zo leuk om de PDF in een popupvenster te zetten. Dat werkt ook netjes, hoor.
Alleen als je in DAT venster je rechtermuis klikt, komt alleen "Opslaan Als" naar voren. Het zou mooi zijn als daar ook iets "Afdrukken" bij kon komen. Maar misschien wil ik gewoon teveel.
Ik snap je verhaal, maar juist met de JCE MEDIABOX is het zo leuk om de PDF in een popupvenster te zetten. Dat werkt ook netjes, hoor.
Alleen als je in DAT venster je rechtermuis klikt, komt alleen "Opslaan Als" naar voren. Het zou mooi zijn als daar ook iets "Afdrukken" bij kon komen. Maar misschien wil ik gewoon teveel.
- nomos
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
30 nov 2016 11:51
Het is natuurlijk wel een mooie "nice to have".
Misschien kun je de makers van JCE vragen of dit een aanvulling in een volgende versie kan zijn.
Misschien kun je de makers van JCE vragen of dit een aanvulling in een volgende versie kan zijn.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.734 seconden