Ik werk met de laatste Sigplus module in een website binnen Xampp. Op een webpagina roep ik met de code {gallery slider=boxplus.carousel} XXXXX{/gallery} een aantal foto's op vanuit een bepaalde map in een regel met vijf thumbs. Heeft altijd goed gewerkt.
Mijn probleem. Ondanks dat er meer dan twintig foto's in de map zitten die aangeroepen wordt, toont Sigplus op de site één regel met vijf foto's. Qua navigatie staat er ook alleen maar de navigatieknop < en > i.p.v. |< < en > >| tbv de volgende foto's. De navigatieknoppen voor een nieuwe volgende regel met vijf foto's aan de voor en achterzijde van de navigatieregel zijn niet aanwezig.
Sigplus laat vijf thumbs zien, terwijl er meerdere regels met thumbs achter zouden moeten zitten. Ik heb nu wel de mogelijkheid een volgende foto aan te roepen, echter betekent dit, dat die volgende foto de eerste van dezelfde getoonde regel is. Ik hoop dat ik het duidelijk weergeef.
Het is allemaal niet de bedoeling zoals het nu staat en ik heb raak gezocht naar de oplossing, maar helaas.
Wat doe ik verkeerd c.q. staat verkeerd ingesteld.? Het zal aan mij liggen, maar ik zie het niet.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.