Het heeft goed gewerkt, maar plotseling merkte ik dat de PDF bestanden niet meer vertoond worden in een artikelen.
Wel wordt hij als PDF bestand na de aanvrager van de pagina gestuurd, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Ik heb een andere ext geladen, maar ook daar werkt het niet met mijn bestanden mee, terwijl een voorbeeld bestand wel keurig wordt binnengehaald van een externe pagina. Dus het ligt aan dat er geen juiste koppeling gemaakt kan worden met de map met de PDF bestanden.
Nu krijgen de aanvragers door de 404-ext een andre webpagina te zien over Santiago de Compostela, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Door de oplossing van de gebruikers zit ik nu ook te denk dat admin-tools er iets mee te maken heeft, maar heb geen idee waar te zoeken. En durf niets zo maar te doen, want daar heb ik al ellende genoeg mee gehad.
Code:
<p><p><a href="files/OLATNieuws OP weg naar Santiago deel 1.pdf" target="_blank" title=" OP weg naar Santiago deel 1.pdf">OP weg naar Santiago deel 1.pdf</a></p>
<p><iframe src="OLATNieuws OP weg naar Santiago deel 1.pdf" width="800" height="1200" style="margin: 5px auto; display: block;" type="application/pdf"></iframe></p></p>
Het betreft o.a.
santiago-de-compostela-deel-1
Nu wordt i.p.v. de PDF geprobeerd een webpagina in het artikel te plaatsen