Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

PDF Embed lukt niet

PDF Embed lukt niet

20 jan 2017 14:54
Het heeft goed gewerkt, maar plotseling merkte ik dat de PDF bestanden niet meer vertoond worden in een artikelen.
Wel wordt hij als PDF bestand na de aanvrager van de pagina gestuurd, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling.

Ik heb een andere ext geladen, maar ook daar werkt het niet met mijn bestanden mee, terwijl een voorbeeld bestand wel keurig wordt binnengehaald van een externe pagina. Dus het ligt aan dat er geen juiste koppeling gemaakt kan worden met de map met de PDF bestanden.
Nu krijgen de aanvragers door de 404-ext een andre webpagina te zien over Santiago de Compostela, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Door de oplossing van de gebruikers zit ik nu ook te denk dat admin-tools er iets mee te maken heeft, maar heb geen idee waar te zoeken. En durf niets zo maar te doen, want daar heb ik al ellende genoeg mee gehad.
Code:
<p><p><a href="files/OLATNieuws OP weg naar Santiago deel 1.pdf" target="_blank" title=" OP weg naar Santiago deel 1.pdf">OP weg naar Santiago deel 1.pdf</a></p> <p><iframe src="OLATNieuws OP weg naar Santiago deel 1.pdf" width="800" height="1200" style="margin: 5px auto; display: block;" type="application/pdf"></iframe></p></p>

Het betreft o.a.
santiago-de-compostela-deel-1

Nu wordt i.p.v. de PDF geprobeerd een webpagina in het artikel te plaatsen
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl

PDF Embed lukt niet

20 jan 2017 16:45
Klopt het pad naar je pdf bestand nog wel? Het lijkt wel alsof er ergens een redirect inzit. Dit heeft in ieder geval niets te maken met een embed extensie. Als je het rechtstreekse pad in je browser ingeeft, dan krijg je of een redirect naar een artikel of naar een zelfgemaakte (waarom die aanpassing?) 404 pagina.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.601 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie