Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Slim zoeken; bedoelde u... ?
Slim zoeken; bedoelde u... ?
31 jan 2017 15:12
Als ik op het zoek-pictogram (rechtsboven) van deze site
deze site
klik, dus zonder dat ik zoektemen heb ingetikt, krijg ik op de zoekpagina o.a. de mededeling: 'Bedoelde u zon...?
Hoe komt dat daar en hoe krijg ik het weg? Ik heb namelijk helemaal geen 'zon' ingetikt als zoekopdracht
Hartelijke groet,
Liesbeth
Hoe komt dat daar en hoe krijg ik het weg? Ik heb namelijk helemaal geen 'zon' ingetikt als zoekopdracht
Hartelijke groet,
Liesbeth
- skelp
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
31 jan 2017 16:13 - 31 jan 2017 16:19
Zon lijkt een beetje op zoeken.
Omdat het woordje zoeken in de zoekbalk stond en daarvoor geen resultaat is, wordt gekeken naar een woord(je) dat lijkt op zoeken. In dit geval dus zon.
Ik persoonlijk zou mij daar niet zo druk over maken.
De meeste bezoekers zullen daar eerst wel een woord in typen. Als ik namelijk kachel in type, word ook niets gevonden en voorgesteld "Kle"
Aanvulling:
Wil je het weghebben, kun je dit doen via (custom) .css:
Omdat het woordje zoeken in de zoekbalk stond en daarvoor geen resultaat is, wordt gekeken naar een woord(je) dat lijkt op zoeken. In dit geval dus zon.
Ik persoonlijk zou mij daar niet zo druk over maken.
De meeste bezoekers zullen daar eerst wel een woord in typen. Als ik namelijk kachel in type, word ook niets gevonden en voorgesteld "Kle"
Aanvulling:
Wil je het weghebben, kun je dit doen via (custom) .css:
Code:
#search-query-explained {
display: none;
}
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
31 jan 2017 16:26
Nog even een aanvulling.
Je kunt het de suggestie ook uitzetten in de module zelf. Lijkt mij zelfs nog beter.
Kijk in modulebeheer, open de module slim zoeken. Zoeksuggesties kun je uit of aan zetten.
Je kunt het de suggestie ook uitzetten in de module zelf. Lijkt mij zelfs nog beter.
Kijk in modulebeheer, open de module slim zoeken. Zoeksuggesties kun je uit of aan zetten.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
31 jan 2017 16:44
Oh, haha, wat stom, ik snap em nu. Het is een suggestie op basis van het woord zoeken...
In dit geval laat ik suggesties wel aan staan. Een optie is om bij taaloverrides het woord Zoeken... te vervangen door een spatie.
In dit geval laat ik suggesties wel aan staan. Een optie is om bij taaloverrides het woord Zoeken... te vervangen door een spatie.
- skelp
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.694 seconden