Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Weergave Newsflash extensie

Weergave Newsflash extensie

01 feb 2017 21:05 - 01 feb 2017 21:58
Op de pagina: 185.104.28.48/~id789210/index.php/nieuws heb ik de 'Newsflash extensie gemaakt.
Ik zou graag willen dat als het artikel geopend wordt, middels "lees meer", dit gebeurt bovenaan de pagina; nu gebeurt het onderaan en is het niet voor iedereen duidelijk. Is dit mogelijk?
[strike]Tevens heb ik de Header level op h1 ingesteld, maar hij blijft klein..........
Is het ook mogelijk om de datum zichtbaar te krijgen in de "Intro", nu is de datum alleen zichtbaar in het hele artikel.
Omdat deze vragen allemaal betrekking hebben op dezelfde module heb ik de vragen in ee bericht gesteld............... weet niet of dat goed is............. anders bij voorbaat mijn excuses en dan zal ik ze zelf opnieuw plaatsen :-) :lol:[/strike]

Edit WoodyF4u: Inderdaad. Graag 1 onderwerp per vraag.
  • Casa She-Ra
  • Casa She-Ra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

01 feb 2017 22:02
Je hebt die nieuwsflash-module nu hard bovenaan je pagina staan.
Die blijft telkens bovenaan staan. Dat is logisch, omdat de ruimte voor content onder de module in je template zit.

Ik denk dat je in dit geval beter kunt kiezen voor een Categorie-blog menu-item in plaats het nieuws via die module tonen.
Bij een Categorieblog lay-out met artikelen die je hebt voorzien van een Lees meer, worden ze ook netjes onder elkaar getoond.
En als er op wordt geklikt, dan wordt direct bovenaan de pagina het artikel getoond.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

02 feb 2017 08:07
Met grote dank!!
  • Casa She-Ra
  • Casa She-Ra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.704 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie