Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Virtuemart rondt bestelling niet goed af
Virtuemart rondt bestelling niet goed af
23 feb 2017 21:24
Na bevestiging van bestelling blijft Virtuemart 3.0.18 op de pagina staan en krijg ik geen bevestigingsscherm.
Vermoedelijk heb ik ergens iets aangepast in de site waardoor dit niet meer lukt. Zondag heb ik nog getest door een bestelling in te geven op onze site. Toen lukte het nog wel.
Ik heb intussen al getracht de aanpassingen die ik intussen gedaan hebt, terug te wijzigen maar voorlopig krijg ik de afronding van de bestelling niet terug in orde.
Welk is de beste manier om eventueel de oorspronkelijke Virtuemart bestanden terug te installeren, dan ben ik mijn wijzigingen wel weer terug verloren maar gaat de site toch wel hopelijk weer werken, of hebben jullie een andere voorstel.
Hier vindt je een link terug naar een pagina van onze webshop.
Vermoedelijk heb ik ergens iets aangepast in de site waardoor dit niet meer lukt. Zondag heb ik nog getest door een bestelling in te geven op onze site. Toen lukte het nog wel.
Ik heb intussen al getracht de aanpassingen die ik intussen gedaan hebt, terug te wijzigen maar voorlopig krijg ik de afronding van de bestelling niet terug in orde.
Welk is de beste manier om eventueel de oorspronkelijke Virtuemart bestanden terug te installeren, dan ben ik mijn wijzigingen wel weer terug verloren maar gaat de site toch wel hopelijk weer werken, of hebben jullie een andere voorstel.
Hier vindt je een link terug naar een pagina van onze webshop.
- Donamd
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
23 feb 2017 21:51
Je kunt VM altijd opnieuw installeren. Maak voor de zekerheid eerst een backup. Je kunt ook nog de Joomla foutrapportage op ontwikkeling zetten en/of de debug van VM aanzetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
24 feb 2017 20:07
Ik heb Virtuemart 3.0.18 opnieuw geïnstalleerd. Maar het probleem met de winkelwagen is niet opgelost.
Als de klant een product selecteert en naar de winkelwagen wil gaan verschijnt er een http error 500.
Als de klant een product selecteert en naar de winkelwagen wil gaan verschijnt er een http error 500.
- Donamd
24 feb 2017 20:21Je kunt ook nog de Joomla foutrapportage op ontwikkeling zetten en/of de debug van VM aanzetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
24 feb 2017 20:35
Heb ik net gedaan en zag een foutmelding verschijnen betreffende vponepagecheckout. Ik heb deze plugin nu uitgeschakeld en alles blijkt terug te werken. Bedankt
- Donamd
25 feb 2017 09:19
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.728 seconden