Goeiemiddag.
Een test-webshop, inmiddels flink gevuld en bijna klaar om live te gaan, maakt gebruik van VirtueMart en Custom Filters Pro.
Nu is van die laatste de supportperiode net voorbij en heeft de opdrachtgever aangegeven meerdere hoofdcategorieën te willen, maar het aanmaken van een menu-item daarvoor, lukt niet.
Bijvoorbeeld: hoofdcategorie is 'type motor', met subcategorieën type 1, type 2, enz.
Nu is er dus de wens om een paar extra hoofdcategorieën aan te maken. Bv: 'kleding'.
Ik heb op verschillende manieren geprobeerd een menu-item te maken, bv: VM-categorie, module custom filters kopiëren, menu-alias, externe url, maar geen van allen werkt helemaal goed. Dwz: de nieuwe categorieën moeten dus niet zichtbaar zijn op pagina's waar 'type motor'-producten getoond worden, maar als ik ze uitsluit mbv de custom-filters-module, zijn ze via de knop 'alles resetten' toch weer vindbaar. Een ander gevolg is dat je soms de modules van pagina 'kleding' niet te zien krijgt, maar toch weer naar de (hoofd)resultatenpagina gestuurd wordt.
Ik zie het even niet meer... Wie heeft er een goeie tip?
Joomla 3.7.0
VirtueMart 3.2.1
Custom Filters Pro 2.4.2
Test.
(Zie menu-items toebehoren-->kleding / onderhoud / gadgets)