Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Read More link werkt niet
28 apr 2017 18:07
Na update naar Joomla! 3.7.0 en daarna gelijk naar JCE 2.6.12 blijkt dat de read more line wel in een ertikle wordt insrted maar helaas niet werkt.
Als je naar de code in JCE kijkt staat volgens mij alles correct. Hieronder een stukje standaard tekst met read moer link.
Probleem doet zich voor met verschillende sites en verschillende templates (alle extensies op hoogste level).
Probleem is vandaag ook al aangekaart bij JCE support.
Als je naar de code in JCE kijkt staat volgens mij alles correct. Hieronder een stukje standaard tekst met read moer link.
Code:
<p>De blokken rond de hoofdcontent van de website worden modules genoemd. U kunt de afbeelding bovenaan de pagina wijzigen door de afbeeldingsmodule te bewerken in modulebeheer.</p>
<hr id="system-readmore" />
<h3>Leer meer</h3>
<p>Er kan veel meer geleerd worden hoe Joomla! te gebruiken om de website die u voor ogen staat te bouwen. U kunt veel meer leren op de....
Probleem is vandaag ook al aangekaart bij JCE support.
Groetjes en prettige dag,
Ed
Ed
- kroonsbe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
28 apr 2017 18:55
Gebeurt dat alleen bij het aanmaken van een nieuw artikel?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 apr 2017 19:31
Astrid,
Ik ontdekte dat het ook niet werkt bij een bestaand artikel (zoals gebruikt in het voorbeeld).
Ik ontdekte dat het ook niet werkt bij een bestaand artikel (zoals gebruikt in het voorbeeld).
Ed
Ed
- kroonsbe
28 apr 2017 19:54
Ik denk toch dat er iets anders aan de hand is. Ik kan het niet reproduceren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
28 apr 2017 20:14
Astrid,
Ik denk dat ik zelf wat aan het rommelen ben geweest.
Bijvoorbeeld werkt een "lees meer" link niet in de tekst van bijvoorbeeld een nieuwsmodule. Ik meende dat dat wel kon. Foutje mijnerzijds.
Ik heb alles nu getest met een nieuw of bestaand artikel in blog mode een dat werkt dus wel. Je kunt zowel de knop onder de (JCE) editor gebruiken als het icoontje in de (JCE) editor menubalk.
Bedankt voor het meedenken. Wat mij betreft opgelost.
Ik denk dat ik zelf wat aan het rommelen ben geweest.
Bijvoorbeeld werkt een "lees meer" link niet in de tekst van bijvoorbeeld een nieuwsmodule. Ik meende dat dat wel kon. Foutje mijnerzijds.
Ik heb alles nu getest met een nieuw of bestaand artikel in blog mode een dat werkt dus wel. Je kunt zowel de knop onder de (JCE) editor gebruiken als het icoontje in de (JCE) editor menubalk.
Bedankt voor het meedenken. Wat mij betreft opgelost.
Ed
Ed
- kroonsbe
28 apr 2017 20:23
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat je probleem niet opgelost is of dat je geen oplossing hebt gemarkeerd/aangegeven, heb ik opgelost
verwijderd. Deze knop s.v.p. alleen gebruiken wanneer je probleem opgelost is en je een oplossing aan kunt geven.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.638 seconden