Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
controlepaneel niet bereikbaar
12 jun 2017 20:42
Ik kom na het inloggen als site administrator niet meer bij de controlepaneel welke ik wil bewerken.
Dit gaat op dit moment de support van Hostnet te boven. Er kan een update zijn misgegaan, een configuratiefout. U zou dus nog de root-folder kunnen aanpassen en anders handmatig de administrator opnieuw uploaden van een Joomla download, om te kijken of de back-end dan weer juist gaat werken.
Graag advies hoe dit is op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Bas Blok
Dit gaat op dit moment de support van Hostnet te boven. Er kan een update zijn misgegaan, een configuratiefout. U zou dus nog de root-folder kunnen aanpassen en anders handmatig de administrator opnieuw uploaden van een Joomla download, om te kijken of de back-end dan weer juist gaat werken.
Graag advies hoe dit is op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Bas Blok
- Bas Blok
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
12 jun 2017 21:25
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Maakte je voordat je tegen dit probleem aanliep back-ups van je website?
Zo ja, dan raad ik je aan om een back-up van net daarvoor terug te zetten.
Mocht je geen back-up hebben, vraag dan of HostNet die heeft en kan terugzetten.
Of zet in het bestand configuraion.php de regel $error_reporting hoger dan default.
Meer daarover vind je hier .
Als het goed is krijg je nu foutmeldingen te zien, die je mogelijk kunnen aangeven wat er aan de hand is.
Maakte je voordat je tegen dit probleem aanliep back-ups van je website?
Zo ja, dan raad ik je aan om een back-up van net daarvoor terug te zetten.
Mocht je geen back-up hebben, vraag dan of HostNet die heeft en kan terugzetten.
Of zet in het bestand configuraion.php de regel $error_reporting hoger dan default.
Meer daarover vind je hier .
Als het goed is krijg je nu foutmeldingen te zien, die je mogelijk kunnen aangeven wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
12 jun 2017 21:39 - 12 jun 2017 21:41
Wat gebeurt er precies als je inlogt?
is wel heel weinig informatie.Ik kom niet meer bij de controlepaneel
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 jun 2017 11:22
Het terugzetten van een backup door Hostnet wordt een dure aangelegenheid en is niet te doen. Ik heb geen backup gemaakt, dacht eigenlijk dat dit automatisch werd gedaan. Goede les om dat dus wel regelmatig te doen. Moet even iemand vragen om je advies ten uitvoer te brengen, want daar heb ik geen kaas van gegeten. Bedankt voor het advies, en mocht de fout boven water komen, laat ik het nog weten.
Met vriendelijke groet,
Bas Blok
Met vriendelijke groet,
Bas Blok
- Bas Blok
- Bekend met Joomla!NL
13 jun 2017 11:41 - 18 jun 2017 12:40
Als ik inlog klik ik op Site administrator >>
www.concordiagouda.nl/administrator/
en kom vervolgens op een leeg blad.
Hostnet zegt: Deze fout ligt niet aan onze kant, maar aan die van Joomla. Wat u zou kunnen doen is de administrator map opnieuw downloaden van Jooma zelf en die opnieuw uploaden.
concordiagouda.nl/administrator/index.php?option=com_users werkt bijvoorbeeld wel. Het is dus zo dat alleen de juiste opties niet worden gegeven. Ik heb hier geen verstand van dus weet ik niet wat ik moet doen. Graag een goed advies.
Bij voorbaat dank voor je antwoord.
Met vriendelijke groet,
Bas Blok
Edit Astrid: Aanhef verwijderd. Reacties dienen aan "het forum" gericht te worden en niet aan personen.
Hostnet zegt: Deze fout ligt niet aan onze kant, maar aan die van Joomla. Wat u zou kunnen doen is de administrator map opnieuw downloaden van Jooma zelf en die opnieuw uploaden.
concordiagouda.nl/administrator/index.php?option=com_users werkt bijvoorbeeld wel. Het is dus zo dat alleen de juiste opties niet worden gegeven. Ik heb hier geen verstand van dus weet ik niet wat ik moet doen. Graag een goed advies.
Bij voorbaat dank voor je antwoord.
Met vriendelijke groet,
Bas Blok
Edit Astrid: Aanhef verwijderd. Reacties dienen aan "het forum" gericht te worden en niet aan personen.
- Bas Blok
- Bekend met Joomla!NL
13 jun 2017 11:48 - 13 jun 2017 11:48
Een leeg scherm duidt vaak op een PHP fout of een conflict met een extensie. Dan moet je toch even het advies van Wouter opvolgen en de foutrapportage op 'development' zetten. Als je met dit
achter de url wel de Algemene Instellingen te zien krijgt, dan kan je ook zelf op het tabblad Server bij foutrapportage kiezen voor Ontwikkeling (of Development als je een Engelstalige backend hebt).
Code:
/administrator/index.php?option=com_config
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
17 jun 2017 12:01 - 18 jun 2017 12:41
Vanmorgen is een poging gedaan, door iemaand maar die komt er ook niet uit.
Via de url www.concordiagouda.nl/administrator/index.php?option=com_config , kan je idd dingen veranderen, maar er zit dan nergens een “Opslaan” knop of iets dergelijks. Heb ook nog even gezocht op Google naar mensen met een soortgelijk probleem, en die zijn er zat. Het is me echter niet gelukt om een oplossing te vinden.
Ik hoop dat je een oplossing hebt. In afwachting verblijft met vriendelijke groet,
Bas Blok
Via de url www.concordiagouda.nl/administrator/index.php?option=com_config , kan je idd dingen veranderen, maar er zit dan nergens een “Opslaan” knop of iets dergelijks. Heb ook nog even gezocht op Google naar mensen met een soortgelijk probleem, en die zijn er zat. Het is me echter niet gelukt om een oplossing te vinden.
Ik hoop dat je een oplossing hebt. In afwachting verblijft met vriendelijke groet,
Bas Blok
- Bas Blok
- Bekend met Joomla!NL
18 jun 2017 09:07
Heb je in de configuration.php de error_reporting al een keer op development gezet?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- Bas Blok
- Bekend met Joomla!NL
18 jun 2017 12:42
Er zit geen bijlage bij.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.799 seconden