Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Component registratie digitaal lidmaatschap
Component registratie digitaal lidmaatschap
02 dec 2017 20:48
Joomla 3.7.2
Voor de vissenvereniging van mijn man heb ik de volgende website gemaakt: Website: www.killifishnederland.nl/
Miv januari willen we een keuzelidmaatschap aanbieden:
- een lidmaatschap met een papieren clubblad
- een lidmaatschap met een digitaal clubblad
Voor het laatste is het dus nodig voor de leden om een gebruikersaccount te hebben op de site met toegang tot het digitale clubblad.
Het volgende is noodzakelijk:
- als men zich registreert moet deze registratie bij de penningmeester komen (hij weet immers wat voor lidmaatschap de leden hebben en kan/moet dit controleren).
Ik ben echter de webmaster, dus als men zich "gewoon registreert" krijg ik die meldingen.
Ik ben dan ook op zoek naar een component, waarbij ik twee "ontvangst e-mailadressen"in kan voeren................... of wellicht een andere optie: iedere suggestie is welkom.
Met dank!
Voor de vissenvereniging van mijn man heb ik de volgende website gemaakt: Website: www.killifishnederland.nl/
Miv januari willen we een keuzelidmaatschap aanbieden:
- een lidmaatschap met een papieren clubblad
- een lidmaatschap met een digitaal clubblad
Voor het laatste is het dus nodig voor de leden om een gebruikersaccount te hebben op de site met toegang tot het digitale clubblad.
Het volgende is noodzakelijk:
- als men zich registreert moet deze registratie bij de penningmeester komen (hij weet immers wat voor lidmaatschap de leden hebben en kan/moet dit controleren).
Ik ben echter de webmaster, dus als men zich "gewoon registreert" krijg ik die meldingen.
Ik ben dan ook op zoek naar een component, waarbij ik twee "ontvangst e-mailadressen"in kan voeren................... of wellicht een andere optie: iedere suggestie is welkom.
Met dank!
- Casa She-Ra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
02 dec 2017 21:19
Dat kan standaard mits de penningmeester backend toegang heeft. Je moet dan ontvang systeem e-mails aanvinken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 dec 2017 21:25
Dank je wel Astrid, Ben vergeten te vermelden dat de penningmeester geen toegang heeft backend.............. en dat wil ik graag zo houden
- Casa She-Ra
-
04 dec 2017 10:44
Dan zou ik het lokaal oplossen met een regel in je eigen e-mailprogramma die de registratie e-mails doorstuurt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 dec 2017 19:46
Dank je wel................... ook een optie.
Ik heb inmidddels het volgende gedaan: ik heb de penningmeester idd als administrator geregistreerd.
Ik heb inmidddels het volgende gedaan: ik heb de penningmeester idd als administrator geregistreerd.
- Casa She-Ra
-
Tijd voor maken pagina: 0.686 seconden