Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Vreemd probleem met bookingcalendar op klein scherm
15 dec 2017 13:01
Goedemiddag,
Een vreemd probleem doet zich voor op een website met een module 'booking calendar'. Dit is een module die een simpele kalender laat zien waar je met een pijltje of een dropdown de volgende maand kan selecteren. Deze module werkt uitstekend op laptop- en tablet- scherm maar niet op een smartphone (Chrome in Android). Daar kun je niet een andere maand selecteren.
De ontwikkelaar komt er niet uit en ik ook niet. Het zal gegarandeerd een conflict zijn met de template of een andere module. Maar welke? Iemand een idee?
Zowel van Joomla als de module en component gebruik ik de laatste versie. Het probleem is te zien op villalimao.eu. (Ook te zien met de responsive-design modus in FF)
Alvast met dank.
Een vreemd probleem doet zich voor op een website met een module 'booking calendar'. Dit is een module die een simpele kalender laat zien waar je met een pijltje of een dropdown de volgende maand kan selecteren. Deze module werkt uitstekend op laptop- en tablet- scherm maar niet op een smartphone (Chrome in Android). Daar kun je niet een andere maand selecteren.
De ontwikkelaar komt er niet uit en ik ook niet. Het zal gegarandeerd een conflict zijn met de template of een andere module. Maar welke? Iemand een idee?
Zowel van Joomla als de module en component gebruik ik de laatste versie. Het probleem is te zien op villalimao.eu. (Ook te zien met de responsive-design modus in FF)
Alvast met dank.
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
- geertf
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
15 dec 2017 13:21
Om uit te sluiten of het aan je template ligt, kun je even tijdelijk overschakelen naar Protostar.
Ik ben benieuwd of het dan wel of niet goed gaat.
Ik ben benieuwd of het dan wel of niet goed gaat.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
15 dec 2017 14:09
En mocht het dan blijken dat het niet aan je template ligt maar mogelijk aan een ander conflict.
Schakel in dat geval al je zelf geïnstalleerde extensies uit en schakel ze daarna weer een voor een in en test het tussentijds om zo de eventuele boosdoener(s) te achterhalen.
Schakel in dat geval al je zelf geïnstalleerde extensies uit en schakel ze daarna weer een voor een in en test het tussentijds om zo de eventuele boosdoener(s) te achterhalen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
16 dec 2017 11:56
Heb ik gedaan Woody. Het zit'm inderdaad in de template. De templatebouwer kijkt er nu naar want dat gaat mijn kennis/inzicht iets te boven. Thankx!
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
- geertf
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
16 dec 2017 13:11
OK, dan kunnen we er hier op het forum dus niets aan doen.
Wel fijn dat je nu weet dat je mogelijk een oplossing van de templatebouwer krijgt.
Ik sluit dit topic.
Mocht je nieuwe vragen hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan.
Wel fijn dat je nu weet dat je mogelijk een oplossing van de templatebouwer krijgt.
Ik sluit dit topic.
Mocht je nieuwe vragen hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.786 seconden