Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Module slideshow niet consequent in beeld
Module slideshow niet consequent in beeld
28 jan 2018 21:29
Weet ff niet meer waar ik het moet zoeken.
Bij het eerste artikel laat ie de slideshow zien en bij het tweede artikel niet. Eigenlijk wil ik dat ie de slideshow bij artikelen helemaal niet laat zien, maar als het dan toch zo is dan wel graag consequent wel of niet...
www.wandelenindeventer.nl/terborch/home/.../zoek-de-verschillen
www.wandelenindeventer.nl/terborch/home/...alen/handen-en-armen
Iemand enig idee?
Bij het eerste artikel laat ie de slideshow zien en bij het tweede artikel niet. Eigenlijk wil ik dat ie de slideshow bij artikelen helemaal niet laat zien, maar als het dan toch zo is dan wel graag consequent wel of niet...
www.wandelenindeventer.nl/terborch/home/.../zoek-de-verschillen
www.wandelenindeventer.nl/terborch/home/...alen/handen-en-armen
Iemand enig idee?
- kees15
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
28 jan 2018 21:44
Artikel zoek de verschillen is (tevens) gekoppeld aan je home-menu item
De slider is hier ook aan toegewezen.
De slider heb je niet toegewezen aan het menu-item Onderwerpen/artikelen TKB. Vandaar dat de slider daar niet zichtbaar is.
Ik zou eventueel voor je home-item een ander artikel maken en deze niet laten opnemen in de desbetreffende lijst. Waarschijnlijk moet je dan dat (home)artikel in een andere categorie plaatsen.
De slider is hier ook aan toegewezen.
De slider heb je niet toegewezen aan het menu-item Onderwerpen/artikelen TKB. Vandaar dat de slider daar niet zichtbaar is.
Ik zou eventueel voor je home-item een ander artikel maken en deze niet laten opnemen in de desbetreffende lijst. Waarschijnlijk moet je dan dat (home)artikel in een andere categorie plaatsen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
29 jan 2018 18:54
Dank voor de reactie.
Dat het artikel tevens aan de home is gekoppeld kan ik niet volgen.
Aan de home zijn alleen speciale artikelen gekoppeld en de genoemde artikelen zijn dat beiden niet.
Weet eigenlijk ook niet meer waar ik zou moeten kijken qua dat het artikel aan meer items is gekoppeld.
Dat het artikel tevens aan de home is gekoppeld kan ik niet volgen.
Aan de home zijn alleen speciale artikelen gekoppeld en de genoemde artikelen zijn dat beiden niet.
Weet eigenlijk ook niet meer waar ik zou moeten kijken qua dat het artikel aan meer items is gekoppeld.
- kees15
- Bekend met Joomla!NL
29 jan 2018 19:04
oke, misschien ik heb even niet goed genoeg gekeken. Zie inderdaad dat het niet goed consequent gaat.
Wat je mogelijk zou kunnen doen is om Advanced Module Manager van Regular Labs te installeren. Daarmee kun je de slider menu toewijzen aan uitsluitend je home item.
Wat je mogelijk zou kunnen doen is om Advanced Module Manager van Regular Labs te installeren. Daarmee kun je de slider menu toewijzen aan uitsluitend je home item.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
29 jan 2018 23:26
Dit lijkt idd mogelijkheden te bieden. Heb met wat testen in elk geval voor elkaar dat slider wordt uitgesloten van plaatsing bij de artikelen. Ga nog even verder zoeken ....
Dank !!
Dank !!
- kees15
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.630 seconden